ترویج حمل‌ونقل عمومی در فلوریدا با نرم‌افزاری کاربرپسند

شهروندان منطقه جکسون‌ویل در ایالت فلوریدا در آمریکا، به‌زودی قادر خواهند بود از طریق نصب یک نرم‌افزار جدید کاربرپسند روی گوشی‌های تلفن همراه هزینه سفرهای خود را پرداخت کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیران در شهرهای سراسر دنیا همواره تلاش می‌کنند از فناوری‌های پیشرفته برای بهبود خدمات در بخش‌های مختلف شامل حمل‌ونقل عمومی با هدف افزایش گرایش شهروندان به تردد از طریق خودروهای عمومی بهره گیرند و از این طریق به تحقق اهداف پایدار شهری همچنین ارتقای کیفیت زندگی مردم کمک کنند. توسعه نرم‌افزارهای جدید که به روش‌های مختلف نحوه تردد را برای مردم تسهیل می‌کند، یکی از مهم‌ترین کاربردهای فناوری در بخش حمل‌ونقل شهری به‌شمار می‌رود که با قابلیت‌های مختلف خود همچون مسیریابی، طراحی سفر، پرداخت هزینه سفر و سایر موارد مشابه به شهروندان در تجربه بهتر تردد از طریق وسایل نقلیه عمومی کمک می‌کند.

مدیران بخش حمل‌ونقل جکسون‌ویل ادعا کرده‌اند که به‌زودی نرم‌افزار جدیدی را در اختیار شهروندان قرار خواهند داد که قابلیت پرداخت برخط سفر را برای کاربران فراهم می‌آورد. این نرم‌افزار که Cash Pay نام دارد نسخه‌ای به‌روزرسانی شده از پلتفرم MyJTA است که در اکتبر ۲۰۲۲ به‌منظور تسهیل سفر شهروندان توسعه داده شد و استقبال گرم آن‌ها را نسبت به عبور و مرور از طریق خودروهای عمومی به دنبال داشت.

ترویج حمل‌ونقل عمومی در فلوریدا با نرم‌افزاری کاربرپسند

نسخه جدید این نرم‌افزار قابلیت عضویت در آن را برای کاربران با نام کاربری اختصاصی فراهم می‌آورد که این امر به سهم خود در تسهیل فرآیندهای پرداخت هزینه سفر نقش مهمی ایفا می‌کند. علاوه بر این، نرم‌افزار Cash Pay از قابلیت شخصی‌سازی تنظیمات برای مسیرهای خاصی که هر کاربر به‌طور مکرر در آن‌ها عبور و مرور می‌کند برخوردار است و هزینه ثابتی را نیز برای چنین مسیرهایی مشخص می‌کند.

مدیر اداره حمل‌ونقل جکسون‌ویل ادعا کرده است که اولین آژانس ترابری آمریکا خواهد بود که از نرم‌افزار اختصاصی پرداخت هزینه سفر برای بهبود تجربه عبور و مرور شهروندان بهره خواهد گرفت و امیدوار هستند که این نرم‌افزار قابلیت دسترسی به خودروهای عمومی را برای ساکنان شهر افزایش دهد و از این طریق بتواند افراد بیشتری را به اتخاذ تردد سبز تشویق کند.

کد خبر 678013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.