بلوار دکتر اسلامی ندوشن تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر منطقه سه شهرداری یزد از اجرای پروژه بلوار دکتر اسلامی ندوشن به همراه پروژه دفع آب‌های سطحی این بلوار تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مظاهر طیبی امروز - شنبه چهاردهم مردادماه - در بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه سه شهرداری یزد با اشاره به اینکه یکی از پروژه‌های مهم شهرداری یزد بحث بلوار دکتر اسلامی ندوشن است اظهار کرد: پروژه احداث بلوار دکتر اسلامی ندوشن حدفاصل بلوار دفاع مقدس و بلوار شهید قندی در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: به واسطه اجرای این بلوار، معضلات و مشکلات ترافیکی که در این دو بلوار وجود دارد تا حد بسیار زیادی برطرف خواهد شد.

مدیر منطقه سه شهرداری یزد خاطرنشان کرد: کلیات این پروژه با برآورد اولیه‌ای که انجام شده حدود ۱۲ میلیارد تومان هزینه در بر دارد که در فازهای مختلف در حال اجرا است.

طیبی در ارتباط با جزئیات اجرایی این پروژه گفت: ۴۰ هزار متر مربع آسفالت، ۹ هزار متر طول تهیه و نصب سنگ جدول در این پروژه مهم از سوی شهرداری یزد انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از رویکردهای اصلی شهرداری یزد دفع آب‌های سطحی است گفت: در کنار عملیات جدول‌گذاری و آسفالت این پروژه، بحث پروژه دفع آب‌های سطحی این محله هم انجام می‌شود تا این مشکل هم برطرف شده و در بارندگی‌ها کمترین مشکل را شاهد باشیم.

مدیر منطقه سه شهرداری یزد اظهار امیدواری کرد که تا پایان امسال این پروژه به پایان رسیده و در اختیار شهروندان قرار گیرد تا ترافیک روان‌تری را در این بخش شاهد باشیم.

کد خبر 677906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.