«گالری آرین هنر معاصر» میزبان آثار نقاشی دانشجویان مرکز علمی‌کاربردی ایران سپهر

نمایشگاه آثار دانشجویان فارغ‌اتحصیل رشته نقاشی از مرکز جامع علمی‌کاربردی ایران سپهر اصفهان از سیزدهم تا هجدهم مردادماه، در گالری مؤسسه آرین هنر معاصر برپا است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی مرکز جامع علمی کاربردی ایران سپهر، روز گذشته سیزدهم مردادماه نمایشگاهی از آثار فارغ‌التحصیلان رشته نقاشی مرکز جامع علمی‌کاربردی ایران سپهر در گالری مؤسسه آرین هنر معاصر اصفهان برپا شد.

حسین تحویلیان درباره این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه با آثار هشت نفر از فارغ‌التحصیلان رشته نقاشی این دانشگاه برپا شده است.

وی افزود: آثار این دانشجویان در تکنیک‌های مختلفی از جمله آبرنگ، رنگ و روغن، اکرلیک و ترکیب مواد خلق شده است که از نظر درجه حرفه‌ای بودن بسیاری از هنرمندان و اساتید این رشته کیفیت این آثار را تأیید کردند.

این استاد و هنرمند رشته نقاشی تصریح کرد: توان کاری دانشجویان مراکز علمی‌کاربردی به دلیل تحصیل به صورت عملی بالاتر از دیگر مراکز است، چراکه این نوع مراکز باید به نحوی دانشجویان را آموزش دهند تا بتوانند بعد از فارغ‌التحصیلی سهمی از بازار کار را به خود اختصاص دهند.

«گالری آرین هنر معاصر»؛ میزبان آثار نقاشی دانشجویان مرکز علمی کاربردی ایران سپهر

وی با بیان اینکه مرکز علمی‌کاربردی ایران سپهر تنها مرکز علمی کاربردی استان اصفهان است که رشته نقاشی را در بین رشته‌های خود دارد، ادامه داد: فارغ‌التحصیلان این مرکز آثار خوب و باکیفیتی دارند و در نمایشگاه‌های مختلف داخلی و خارجی شرکت داشتند.

تحویلیان با اشاره به کیفیت خوب مجموعه آثار در این نمایشگاه، گفت: آثار دانشجویان مرکز ایران سپهر کیفیت بالایی دارد و از نظر تکنیک قابل قبول است و خریداران هم معمولاً بر بخش تکنیکی اثر تمرکز بیشتری دارند همچنین بازار هنری اصفهان در حال حاضر بازار متنوعی است و سلیقه‌های متنوعی در آن وجود دارد که با تنوع بازار همه آثار طرفدار و خریدار دارد، در قسمت موضوع و تجاری‌سازی هم طبیعی است که با برپایی و شرکت در نمایشگاه‌های متعدد، هنرمند متوجه سلیقه بازار خواهد شد.

این هنرمند پیشکسوت در رشته نقاشی با بیان اینکه مجموعه آثار پیش رو در دو بخش تکنیک و آرتیستی کیفیت بالایی دارند، تصریح کرد: با دانشگاه‌های مختلفی همکاری دارم اما در دانشگاه‌های علمی‌کاربردی تمرکز خاصی بر موضوع تکنیک وجود دارد، از نظر تکنیکی اساتید مراکز علمی کاربردی دانشجویان را توانمند می‌کنند اما دانشگاه‌های دولتی بیشتر در بخش آرتیسیتی و هنری تمرکز دارند.

به گزارش روابط‌عمومی مرکز جامع علمی‌کاربردی ایران سپهر، این نمایشگاه برای حضور علاقه‌مندان از سیزدهم تا هجدهم مردادماه، از ساعت ۱۸ تا ۲۰ شب در محل گالری مؤسسه آرین هنر معاصر به نشانی خیابان فرشادی، کوچه شماره ۴ (سام میرزا) ساختمان آرین، طبقه اول، مؤسسه آرین هنر معاصر برپا است.

کد خبر 677832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.