لپ‌تاپ جدید لنوو دارای صفحه‌کلید جداشدنی است

لپ‌تاپ Lenovo Yoga Book 9i دارای صفحه‌کلید بلوتوثی جداشدنی است و از قلم دیجیتال Stylus پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت لنوو یک لپ‌تاپ جدید در هند عرضه کرده است که Lenovo Yoga Book 9i نام دارد. این محصول دارای نمایشگر دوگانه OLED لمسی است، یک لولای ۳۶۰ درجه نیز برای آن در نظر گرفته شده است که امکان استفاده از دستگاه در حالت‌های سنتی لپ‌تاپ یا تبلت را فراهم می‌کند. دو نمایشگر OLED به کار رفته شده در این محصول دارای پنل ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن 2.8K و میزان روشنایی ۴۰۰ نیت است و صد در صد طیف رنگی را پوشش می‌دهد. وزن این لپ‌تاپ فقط ۱.۳۹ کیلوگرم و ضخامت آن ۱۶ میلی‌متر است.

لپ‌تاپ Lenovo Yoga Book 9i دارای صفحه‌کلید بلوتوثی جداشدنی است و از قلم دیجیتال Stylus پشتیبانی می‌کند. همچنین، به بلندگوی چهارگانه مجهز شده است که توسط Bowers & Wikins با پشتیبانی از Dolby Atmos تنظیم شده است. یک وب‌کم پنج مگاپیکسلی IR نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است. لپ‌تاپ جدید لنوو به تراشه نسل سیزدهم Intel Evo Core i7 مجهز شده است که با پردازنده گرافیکی Iris Xe همراه است.

لپ‌تاپ Lenovo Yoga Book 9i دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و تا یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی SSD است. انرژی مورد نیاز این محصول نیز با استفاده از یک باتری ۸۰ وات ساعتی تامین می‌‎شود و از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. باتری این لپ‌تاپ در صورتی که هر دو نمایشگر محصول روشن باشد، ۷.۳ ساعت شارژدهی دارد و در صورتی که یک نمایشگر روشن باشد تا ۱۴ ساعت دوام می‌آورد.

لپ‌تاپ Lenovo Yoga Book 9i با استفاده از ویندوز ۱۱ اجرا می‎‌شود و گزینه‌های اتصال آن شامل WiFi 6E، بلوتوث ۵.۱ و سه پورت USB-C تاندربولت می‌شود. قیمت نسخه پایه این محصول از ۲۷۴۷.۹۶ دلار آغاز می‎‌شود، در حالی که قیمت آن برای مدل‌های بالاتر افزایش پیدا می‌کند.

کد خبر 677288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.