ترویج استفاده از حمل‌ونقل عمومی در جنوآ با نرم‌افزار جدید

متخصصان فناوری ایتالیا به توسعه یک نرم‌افزار جدید برای حمل‌ونقل در جنوآ پرداخته‌اند که از قابلیت عملکرد در خودروهای خصوصی و عمومی برخوردار است و باعث ترویج استفاده از وسایل نقلیه عمومی می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، نرم‌افزار جدید حمل‌ونقل جنوا به‌زودی در اختیار ۶۰۰ هزار ساکن شهر قرار خواهد گرفت و در ضمن، گردشگران سالانه که تعداد آن‌ها از سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر تجاوز می‌کند، نیز قادر خواهند بود از قابلیت‌های آن برای تسهیل ترددهای خود در داخل و حتی خارج از شهر بهره بگیرند. این نرم‌افزار به مدت یک سال به طور آزمایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در صورت موفقیت‌آمیز بودن این مرحله امکان رزرو، طراحی و پرداخت هزینه سفر را برای کاربران فراهم می‌آورد، ضمن این‌که از قابلیت طراحی سفرهای چندمسیری و با خودروهای متفاوت برخوردار است.

جالب است بدانید که کاربران نرم‌افزار جدید می‌توانند در روز پایانی هفته با پرداخت کم‌ترین هزینه ممکن از طریق قطار به داخل جنوا یا سراسر ایتالیا سفر کنند.

نرم‌افزار جدید حمل‌ونقل جنوا در نتیجه همکاری میان مدیران شهر، بخش حمل‌ونقل و یکی از کمپانی‌های فناوری با هدف تشویق مردم به تردد از طریق وسایل نقلیه عمومی و همچنین ورود خودروهای الکتریکی بیشتر به سامانه حمل‌ونقل عمومی توسعه داده شده است و مدیران امیدوار هستند که به دنبال آن، نیازهای مسافران در حال افزایش شهر از حیث عبور و مرور برآورده شود.

تسهیل تردد در جنوآ با نرم‌افزار جدید حمل‌ونقل

گزارش‌ها حاکی از آن است که در مجموع تعداد ۶۶۳ اتوبوس، دو هزار و ۵۰۰ ایستگاه اتوبوس، خط مترویی که سالانه بیش از ۱۵ میلیون مسافر را در مسیری ۵۰ کیلومتری به مقصد می‌رساند، دو قطار کابلی، یک قطار بیرون‌شهری قدیمی، ۱۰ بالابر برقی عمومی و دو مسیر اتوبوس‌رانی حومه‌ای از طریق نرم‌افزار جدید به یکدیگر پیوند داده شده و قرار است امکان عبور و مرور را برای تمام انواع کاربران تنها از طریق فشار دادن یک دکمه روی تلفن همراه هوشمند خود با هزینه مناسب و آرامش سفر بیشتر فراهم بیاورد. از دیگر ویژگی‌های منحصر به‌فرد نرم‌افزار جدید می‌توان به راهنمایی مسافران در بهترین مسیر و از طریق سریع‌ترین وسایل نقلیه اشاره کرد، ضمن این‌که نرم‌افزار جدید از قابلیت به‌روز شدن آنی برای دسترسی کاربران به اطلاعات زمان واقعی برخوردار است.

کد خبر 677285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.