دلیل قطعی برق در برخی مناطق اصفهان

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان درباره دلیل قطعی برق در برخی مناطق این استان گفت: این خاموشی ناشی از کمبود انرژی در سطح استان و کمبود برق در سطح کشور نبوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس گزارش‌های مردمی رسیده به دست خبرگزاری ایمنا، شب گذشته برق برخی از مناطق اصفهان از جمله خیابان رکن الدوله در چندین نوبت قطع شده است. در دولت آباد نیز در ساعات ظهر مواردی از قطعی برق گزارش شده است.

سیدمحمدرضا نوحی، سخنگوی صنعت برق استان اصفهان در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خط قرمز وزارت نیرو در تأمین برق، مشترکان خانگی هستند و هیچ‌گونه خاموشی برای مشترکان خانگی در سطح کشور نداریم.

وی افزود: خاموشی‌هایی که در نقاط مختلف اتفاق افتاده، ناشی از حوادث بوده است. تنظیم رلهها در شبکه‌های فوق توزیع و اتصال کوتاه در این شبکه‌ها منجر به خاموشی در بخشی از مناطق استان شده است.

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: این خاموشی ناشی از کمبود انرژی در سطح استان و کمبود برق در سطح کشور نبوده است.

نوحی اضافه کرد: کمبود انرژی برق برای مصارف خانگی و تجاری در کشور نداریم، زیرا با هماهنگی وزارت صمت و نیرو مدیریت بار با صنایع انجام می‌شود. صنایع کوچک در هفته یک روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب بی‌برق هستند و به جای آن در روزهای تعطیل از برق استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: از مشترکان خانگی و تجاری درخواست داریم با توجه به افزایش درجه حرارت در روزهای آینده صرفه‌جویی برق را در دستور کار خود انجام دهند. لوسترفروشی‌ها، میوه‌فروشان و حتی طلافروشان می‌توانند از روشنایی کمتری استفاده کنند تا بتوانیم تابستان پایداری را پشت سر بگذاریم.

کد خبر 677113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.