نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهر در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان

شهردار آران‌وبیدگل با اشاره به اینکه نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی از مطالبات شهروندان است، گفت: مبلغ خرید سه دستگاه ون را به حساب سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور واریز کردیم و سازوکار تحویل ۱۰ دستگاه ون دیگر نیز قبل از سال ۱۴۰۲ انجام شده است.

محسن صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به گلایه شهروندان از نبود سرویسی‌دهی در روز عاشورا اظهار کرد: به علت فرسوده بودن ناوگان حمل‌ونقل همگانی شهرداری و تعداد انگشت‌شمار شهروندان برای استفاده از واحدهای شهرداری در ایام تعطیل، تا اطلاع ثانوی برای روزهای تعطیل خدمات‌رسانی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به انتقاد شهروندان مبنی بر بی‌نظمی در ساعت حرکت بعضی اتوبوس‌های شهرداری افزود: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم حرکت واحدهای شهرداری بر اساس ساعت اعلام شده است و هرگونه کوتاهی در انجام وظیفه و خدمت به شهروندان پذیرفتنی نیست.

شهردار آران و بیدگل از بازسازی و تعریض بخشی از خیابان محمد هلال (ع) خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به نبود سکوی انتظار در محل استقرار سرویس حمل‌ونقل عمومی (خط واحد بین‌شهری و شهری) شهروندان باید در فصول مختلف کنار خیابان بایستند؛ این نوید را می‌دهم که ایستگاه اتوبوس تا یک ماه آینده برای رفاه حال شهروندان نصب خواهد شد.

صانعی با اشاره به اینکه نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی از مطالبات شهروندان است، تصریح کرد: مبلغ خرید سه دستگاه ون را به حساب سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور واریز کردیم و سازوکار تحویل ۱۰ دستگاه ون دیگر نیز قبل از سال ۱۴۰۲ انجام شده است، در حال حاضر یک دستگاه ون تحویل داده شده و شهرداری آران و بیدگل پیگیر دریافت خودروهای دیگر نیز است.

وی گفت: موضوع دیگر در خصوص نوسازی ناوگان حمل‌ونقل این است که تا به حال سه دستگاه از اتوبوس‌های موجود شهرداری بازسازی شده و در ناوگان حمل‌ونقل مشغول ارائه خدمات است.

شهردار آران و بیدگل افزود: به منظور شارژ بلیت‌کارت‌ها، نیاز به رایزنی با سیستم پشتیبان داریم که پس از انجام اقدامات لازم، اطلاع‌رسانی کامل را به شهروندان ارائه می‌کنیم.

کد خبر 677015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.