حریق در انبار پخش مواد غذایی خیابان امام خمینی / تانکر حمل قیر طعمه آتش شد

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حریق تانکر حمل قیر، انبار پخش مواد غذایی خیابان امام خمینی و پشت‌بام یک رستوران خبر داد.

سرآتشیار محسن بگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حریق انبار پخش مواد غذایی واقع در خیابان زرین خیابان امام خمینی (ره)، ساعت ۱۷:۵۶ روز گذشته _یکشنبه هشتم مردادماه_ به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد و بلافاصله آتش‌نشانان از ایستگاه‌های ۲۲ و ۱۰ به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل حادثه حریق را اطفا و از گسترش آتش و سرایت آن به دیگر نقاط انبار جلوگیری کردند، افزود: این حریق خسارت جانی نداشت و علت آن تحت بررسی است.

حریق در پشت‌بام رستوران

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حادثه‌ای دیگر، تصریح کرد: حادثه حریق در پشت‌بام رستوران، ساعت ۱۵:۳۰ روز گذشته _یکشنبه هشتم مردادماه_ به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله اکیپ‌های اطفای حریق از ایستگاه‌های شماره پنج و چهار به محل آتش‌سوزی اعزام شدند، ادامه داد: ️ این حریق که در حال سرایت به طبقه دوم ساختمان بود، با سرعت عمل آتش‌نشانان مهار و از سرایت آن به نقاط دیگر جلوگیری شد.

حریق تانکر حمل قیر در خیابان امیرکبیر

بگدلی گفت: حادثه حریق تانکر حمل قیر در یک گاراژ واقع در خیابان امیرکبیر، ساعت ۱۸:۳۷ روز گذشته _یکشنبه هشتم مردادماه_ به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله اکیپ عملیاتی از ایستگاه شماره ۲۲ به محل حادثه اعزام شد، خاطرنشان کرد: حریق توسط آتش‌نشانان اعزامی اطفا و از سرایت آن به سایر نقاط جلوگیری شد.

کد خبر 676919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.