بیانیه شورای شهر اراک در محکومیت هتک حرمت تاسوعای حسینی

شورای اسلامی شهر اراک بیانیه‌ای را در محکومیت هتک حرمت تاسوعای حسینی صادر کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر اراک، اعضای شورای شهر بیانیه‌ای را در محکومیت هتک حرمت تاسوعای حسینی صادر کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

فریب خوردگان و مغرضانی که مدت‌ها است قصد ضربه زدن به ارزش‌های دینی مردم مسلمان ایران را در سر می‌پرورانند و رفتارهای غیراخلاقی خود در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان (ع) را در شهرهای مختلف ایران از جمله شهر اراک به نمایش گذاشتند، بدانند که با این رفتارها هرگز نخواهند توانست خللی در عشق و ارادت ملت بزرگ ایران به خاندان اهل بیت علیهم السلام به وجود آورند.

در حالی که مردم شریف اراک در عصر تاسوعا مشغول عزاداری و یادآوری حماسه خونین حسینی بودند، گروهی فتنه‌گر، گستاخانه، حرمت این روز را شکستند و با رفتارها زننده در آرامستان اراک دل امت اسلامی را به درد آوردند. شورای اسلامی شهر اراک ضمن محکومیت عمل شنیع و اقدام جاهلانه برخی افراد در هتک حرمت روز تاسوعای حسینی و جسارت به ساحت بانوی محجبه در آرامستان اراک از نهادهای مسئول به‌خصوص دستگاه قضائی استان درخواست می‌کند نسبت به این موضوع اقدام قاطعانه انجام دهند و با مسببان این غائله برخورد کنند و با تصمیمات مدبرانه و قاطعانه ریشه‌های امثال این حوادث را بخشکانند.

دشمنان بدانند مردم شریف اراک همیشه مدافع ارزش‌های دینی خود بوده و هستند و نسبت به مقدسات خود حساسیت دارند؛ بنابراین صف اینگونه افراد از صف مردم متدین اراک جدا است. بدیهی است مردم شریف شهر اراک با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری توطئه‌های اهریمنانه دشمنان را خنثی و با صفوف متحد و وحدت‌بخش در جهت پاسداری از دستاوردهای این انقلاب شکوهمند گام برخواهند داشت.»

کد خبر 676784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.