۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
عرضه خودروی جک T9 در استرالیا

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که اولین نمونه‌های خودروی جک T9 برای مقاصد آزمایشی وارد استرالیا شده‌ است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تصاویر و اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که خودروی دو کابین جک T9 در استرالیا مورد آزمایش و ارزیابی قرار گرفته است. این محصول اوایل سال میلادی آینده در این کشور عرضه خواهد شد. وارد کننده و توزیع کننده خودرو استرالیایی BLK Auto در دسامبر ۲۰۲۲ اعلام کرد که خودروی JAC T9 دو کابین را وارد استرالیا خواهد کرد. در ابتدا قرار بود خودروی دیزلی جک T9 در ماه ژوئن امسال عرضه شود، اما به نظر می‌رسد که زمان عرضه آن به فوریه ۲۰۲۴ موکول شده است.

علاوه بر نسخه الکتریکی که پیش از این اعلام شده بود در ژوئن ۲۰۲۴ عرضه می‎‌شود، یک نسخه هیبریدی از آن نیز اواخر سال ۲۰۲۴ در دسترس افراد قرار خواهد گرفت. به نظر می‌رسد که اولین نمونه‌های خودروی جک T9 برای مقاصد آزمایشی وارد استرالیا شده است، پس از آن به ۳۰ نمایندگی در این کشور فروخته می‎‌شود. در ابتدا ۵۰ دستگاه در فوریه ۲۰۲۴ در دسترس قرار می‌گیرد و ۳۰۰ نمونه دیگر نیز ماه مارس وارد بازار خواهد شد. قیمت خودروی جک T9 مانند دیگر خودروهای چینی GWM Ute و LDV T60 Max خواهد بود که معادل تقریباً ۴۰۰۰۰ دلار است.

خودروی جک T9 دارای یک موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر توربو دیزل با قدرت ۱۲۵ کیلووات و گشتاور ۴۱۰ نیوتن متر است که به یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته ZF متصل می‌شود. انتظار می‌رود که این خودرو دارای ظرفیت یدک‌کشی ۳۵۰۰ کیلوگرمی باشد. هنوز ویژگی‌ها و مشخصات خودروی جک T9 تمام الکتریکی تائید نشده است، اما به نظر می‌رسد که در دسامبر سال جاری برای آزمایش‌های قبل از عرضه در ژوئن ۲۰۲۴، وارد بازار خواهد شد. انتظار می‌رود که جک T9 تمام الکتریکی با خودروی LDV eT60 به رقابت بپردازد که در حال حاضر قیمت آن معادل ۹۲۹۹۰ دلار است.

کد خبر 676641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.