لپ‌تاپ Acer Nitro 16  چه مشخصاتی دارد؟

انرژی مورد نیاز لپ‌تاپ Acer Nitro 16 با استفاده از یک باتری چهار سلولی ۹۰ وات ساعتی تامین می‌شود که ادعا می‏‌شود تا ۱۰ ساعت شارژدهی دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Acer یک لپ‌تاپ جدید به نام Acer Nitro 16 را در هند عرضه کرده است. این محصول دارای نمایشگر ۱۶ اینچی LCD با رزولوشن WUXGA، میزان روشنایی ۴۰۰ نیت، نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و زمان پاسخ‌دهی سه میلی‌ثانیه است. لپ‌تاپ یادشده به اسپیکرهای استریو دو واتی دوگانه و یک وب‌کم ۷۲۰ پیکسلی HD مجهز شده است.

لپ‌تاپ Acer Nitro 16 از تراشه AMD Ryzen 7 (۷۸۴۰) هشت هسته‌ای بهره می‌برد که با دو گزینه پردازنده گرافیکی عرضه می‌شود. مدل اول از پردازنده گرافیکی GeForce RTX (۴۰۵۰) با شش گیگابایت حافظه رم مجازی GDDR6 VRAM بهره می‌برد، در حالی که مدل دیگر دارای تراشه گرافیکی GeForce RTX (۴۰۶۰) با هشت گیگابایت حافظه رم مجازی GDDR6 VRAM است. این لپ‌تاپ دارای ۳۲ گیگابایت حافظه رم DDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی SSD است و به منظور دفع گرما به سیستم خنک‌کننده قدرتمندی مجهز شده است که شامل دو فن و ورودی دوگانه می‎‌شود.

انرژی مورد نیاز لپ‌تاپ Acer Nitro 16 با استفاده از یک باتری چهار سلولی ۹۰ وات ساعتی تامین می‏‌شود که ادعا می‏‌شود تا ۱۰ ساعت شارژدهی دارد. این محصول با استفاده از سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ اجرا می‏‌شود. گزینه‌های اتصال آن نیز شامل پورت HDMI 2.1، اسلات کارت حافظه microSD، دو پورت USB 3.2 Gen 2، یک پورت USB 3.2 Gen 2 Type-C، یک پورت USB 2.0، یک پورت USB 4.0، اترنت، بلوتوث نسخه ۵.۱ و وای‌فای 6E می‌شود.

لپ‌تاپ Acer Nitro 16 با پردازنده گرافیکی RTX4050 با هشت گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۴۰۲.۰۶ دلار عرضه می‎‌شود. در حالی که نسخه دیگر با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با پردازنده گرافیکی RTX4060 با قیمت ۱۷۵۰.۲۵ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 676640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.