بهبود خدمات حمل‌ونقل عمومی در آفریقا

شرکت حمل‌ونقل امپومالانگا، استانی در آفریقای جنوبی، از طراحی و برنامه‌ریزی محصولات نرم‌افزاری کمپانی Optibus برای بهبود خدمات حمل‌ونقل بهره خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، همه‌ساله بیش از ۳۸ میلیون سفر از طریق وسایل نقلیه عمومی در سراسر امپومالانگا انجام می‌شود که همین امر مدیران را به بهبود خدمات خود در این زمینه و هوشمندسازی هرچه بیشتر آن سوق داده است. در این راستا، قرار است کمپانی فناوری Optibus رویکردها و نرم‌افزارهای خود را در اختیار مدیران استان قرار دهد که به دنبال آن، خدمات حمل‌ونقل برای اتوبوس‌ها و قطارهای بین شهری در نلسپرویت، وایت ریور و Malelane بهبود قابل‌توجهی را تجربه خواهد کرد.

بهبود خدمات حمل‌ونقل عمومی در آفریقا

طراحی و زمان‌بندی

خدمات حمل‌ونقل عمومی در امپومالانگا در حال حاضر به روش سنتی و به صورت دستی با استفاده از کاغذ و قلم انجام می‌شود، با این حال بهره‌گیری از رویکرد مبتنی بر ابرکمپانی Optibus به دیجیتالی‌سازی تمام مراحل طراحی و زمان‌بندی تردد اتوبوس‌ها و قطارهای بین شهری منجر خواهد شد که این امر به سهم خود قابلیت ارائه این خدمات را با سرعت بالاتر فراهم می‌آورد. در واقع مدیر بخش حمل‌ونقل شهری استان در نظر دارد از طریق تسهیل همکاری میان مراکز تجاری و فناوری اصلی شهر ارائه خدمات برای شهروندان و مسافران سه شهر نام‌برده را بهبود بخشد. در این راستا، کمپانی Optibus ادعا کرده است که با استفاده از هوش مصنوعی و بهینه‌سازی الگوریتم‌های هوشمند خود خدمات را در این بخش به‌طور کامل دیجیتالی خواهد کرد و بهبود تجربه سفر را از طریق ایمن‌سازی، افزایش کارآمدی و قابلیت اعتماد اتوبوس‌ها و قطارهای بین شهری برای تمام کاربران به ارمغان خواهد آورد. جالب است بدانید که دولت آفریقای جنوبی حمایت از اجرای این طرح را به عهده گرفته و مدعی شده است که بهبود خدمات حمل‌ونقل به این روش تنها محدود به استان امپومالانگا نخواهد بود و در مراحل بعد، سایر استان‌ها را نیز در بر خواهد گرفت.

کمپانی Optibus پیش از این نیز خدمات ویژه‌ای را در بخش حمل‌ونقل آفریقای جنوبی ارائه داده و به عنوان مثال از نرم‌افزارهای آن برای توسعه اولین شبکه اتوبوس‌رانی رسمی اوگاندا بهره گرفته شده است. علاوه بر این، رویکردهای کمپانی نام‌برده در دیجیتالی کردن خدمات اپراتور حمل‌ونقل دانشگاه کیپ‌تاون، نیز سهیم بوده و توانسته است سفر را برای ۲۹ هزار دانشجو و پنج هزار کارمند لذت‌بخش‌تر از قبل کند.

بهبود خدمات حمل‌ونقل عمومی در آفریقا

کد خبر 676422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.