جلسه فنی مربیان استقلال در آستانه فصل جدید + عکس

محمد نوازی مربی تیم فوتبال استقلال با انتشار یک استوری از برپایی جلسه‌ آنالیز با کادرفنی آبی‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در روزهایی که بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران به‌علت مشکلات مدیریتی در اعتصاب به سر می‌برند و در تمرینات استقلال آن‌هم چند روز مانده به آغاز فصل بیست‌وسوم لیگ برتر حضور ندارند، اعضای کادر فنی استقلال در کمپ حجازی مستقر هستند و برنامه‌های تاکتیکی را دنبال می‌کنند.

پس از استوری‌های مشترک بازیکنان، علی خطیر در کمپ حجازی شرکت کرد و جلسه‌ای با اعضای فنی تیم استقلال انجام داد. علاوه بر این، می‌توان گفت با انتشار استوری محمد نوازی، او به طور غیر مستقیم بازیکنان استقلال را برای بازگشت به تمرینات تیم تحت تأثیر قرار داد.

جلسه فنی مربیان استقلال در آستانه فصل جدید + عکس

ترکیب ۳-۳-۴ کادرفنی استقلال طبق استوری مربی آبی‌ها در این جلسه نشان می‌دهد استقلالی‌ها شاید در هفته‌های ابتدای با سیستم فصل گذشته خود به میدان بروند و به مرور به ترکیب موردعلاقه نکونام خواهند رسید. این سیستم در تابلویی که در استوری نوازی وجود دارد، جلب توجه می‌کند.

آن‌هم درحالی‌که با توجه به جدایی محمد محبی و مهدی قایدی و همچنین مصدومیت مهرداد محمدی، استقلال بازیکن کافی برای پیاده‌سازی این سیستم را ندارد، مگر اینکه باشگاه استقلال در روزهای پیش‌رو بازیکنان جدیدی جذب یا از بازیکنان غیرتخصصی در پست مهاجم کناری استفاده کند.

کد خبر 676171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.