عملکرد ارتش طلایی زیر ذره‌بین مورایس +عکس

سرمربی سپاهان با دقت عمل بالا عملکرد بازیکنان این تیم را ارزیابی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان از روز دوازدهم مرداد ماه آغاز خواهد شد و در اولین هفته از مسابقات سپاهان اصفهان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف تراکتور تبریز خواهد رفت.

کادرفنی طلایی پوشان با هدف حضور پر قدرت در رقابت‌های فصل آینده علاوه بر پشت سر گذاشتن اردوی تدارکاتی در کشور ترکیه یک بازی دوستانه را تا پیش از مصاف با پرشورهای تبریزی پشت سر گذاشت و از همین رو شاگردان مورایس روز گذشته در جدالی تدارکاتی برابر فجر سپاسی شیراز صف آرایی کردند که این تقابل با تک گل رضا شکاری به نفع طوفان زرد به پایان رسید.

باتوجه به اینکه سپاهان فصل گذشته با اختلاف تنها یک امتیاز جام قهرمانی را از دست داد؛ کادرفنی این تیم در نظر دارد پس از برطرف کردن نقاط ضعف خود با قدرت بیشتری به مصاف رقبای خود برود.

بدون تردید مورایس یکی از کسانی است که برای لیگ بیست‌وسوم انگیزه های فراوانی دارد و به دلیل اینکه یک مربی با تجربه و البته خوش سابقه به شمار می‌رود؛ قصد دارد در ایران نیز دست به افتخار آفرینی بزند و به همین دلیل با کمک دستیاران خود با نگاه ریز بینانه عملکرد بازیکنان طلایی پوش را زیر نظر دارد تا از همان ابتدای کار با کمترین اشتباه برابر حریفان خود قرار بگیرد.

عملکرد ارتش طلایی زیر ذره‌بین مورایس +عکس

کد خبر 676079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.