بهبود شارژ خودروهای الکتریکی در کاردیف

کاردیف، پایتخت ولز در بریتانیا، به‌زودی میزبان ۳۶۶ ایستگاه شارژ عمومی برای خودروهای الکتریکی در ۱۴۴ نقطه از شهر خواهد بود که بر اساس مدل تجاری مقرون‌به‌صرفه‌تر و طولانی‌مدت‌تر طراحی شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کاردیف از ایجاد ۳۶۶ ایستگاه شارژ عمومی خودروهای الکتریکی در ۱۴۴ نقطه از شهر خبر داد. این ایستگاه‌های جدید از قابلیت تأمین نیروی لازم برای خودروهای الکتریکی در کمترین زمان ممکن و با قیمت مناسب برخوردار خواهد بود. به این ترتیب زیرساخت‌های شارژ خودروهای الکتریکی در پایتخت ولز بهبود قابل توجهی را تجربه خواهد کرد و امکان نصب چند نقطه شارژ را در یک محل فراهم می‌آورد تا دارندگان وسایل نقلیه الکتریکی بتوانند با سرعت بیشتری خودروهای خود را شارژ کنند. پیش از این نیز دولت ولز تعهدات متعددی را مبنی بر بهبود وضعیت شارژ خودروهای الکتریکی در شهر امضا کرده بود که گزارش‌ها حاکی از تحقق کمتر از نیمی از این قراردادها است.

برنامه‌ریزان کاردیف به‌منظور نصب ایستگاه‌های جدید شارژ خودروهای الکتریکی به عقد قرارداد با یکی از کمپانی‌های تولیدکننده این ایستگاه‌ها پرداخته و از تحقق این رویکرد تا سال ۲۰۲۵ خبر داده است. این اقدام به‌منظور تسهیل هدف صفر انتشار کربن در شهر تا سال ۲۰۵۰ اعمال خواهد شد، زیرا بهبود دسترسی شهروندان به ایستگاه‌های شارژ، تعداد بیشتری از آن‌ها را به جایگزینی وسایل نقلیه موتوری خود با خودروهای الکتریکی سوق خواهد داد و همین امر در کاهش انتشار گازهای آلاینده نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

بهبود شارژ خودروهای الکتریکی در کاردیف

مدیران کاردیف ادعا کرده‌اند که پروژه نصب ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی به ایجاد تحولی بسیار عظیم در شهر منجر خواهد شد، زیرا ضمن این‌که از قابلیت شارژ خودروها با سرعت بسیار بالا برخوردار است، امکان شارژ وسایل‌نقلیه برقی را بدون نیاز به پارک آن‌ها در خیابان فراهم می‌آورد.

طی مرحله اول پروژه فضاهای گسترده‌ای مخصوص شارژ خودروهای الکتریکی در سراسر شهر توسعه داده خواهد شد که برای تمام شهروندان در نزدیکی محل سکونت آن‌ها قابل دسترسی خواهد بود. جالب این‌که فضاهای بزرگی در اختیار هر راننده در طول شارژ قرار خواهد گرفت که امکان بهره‌گیری از شارژ را برای افراد سوار بر صندلی‌های چرخ‌دار نیز فراهم می‌آورد. مرحله دوم پروژه، نصب ۶۸ ایستگاه با قابلیت شارژ دو خودروی هم‌زمان را در بر می‌گیرد که این مرحله قرار است در ۶۶ نقطه از شهر اجرا شود.

کد خبر 675930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.