چه خبر از وضع هوای ایران؟ / افزایش دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، وضعیت هوای کشور را تشریح کرد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طی پنج روز آینده در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، بعضی نقاط هرمزگان و جنوب کرمان، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و شدت بارش در این مناطق، امروز خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز در بعضی نقاط استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی و استان‌های ساحلی خزر رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود، افزود: روز پنجشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، روز جمعه در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات اردبیل و روزهای شنبه و یکشنبه در بعضی نقاط شمال غرب و استان‌های ساحلی خزر، رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: طی پنج روز آینده برای مناطقی از شمال شرق و شرق و در دو روز آینده در بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، در بعضی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه امروز دریای خزر مواج خواهد بود، ادامه داد: روزهای پنجشنبه و جمعه در اردبیل و استان‌های ساحلی خزر شاهد افزایش دما خواهیم بود.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، با بیشینه ۴۱ و کمینه ۲۳ است و در روز _پنجشنبه پنجم مردادماه_ نیز کمی ابری تا قسمتی ابری و غبار رقیق، گاهی وزش باد، با بیشینه ۴۱ و کمینه ۲۲ پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 675905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.