تعامل ارتش با دستگاه ها متولی امر به معروف / افزایش برنامه‌های فرهنگی برای کودکان

مسئول هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری گفت: ۱۴ یگان نظامی بزرگ ارتش در استان اصفهان حضور دارد که طی ماه‌های گذشته فعالیت‌های فرهنگی را در حوزه امر به معروف با تعامل میان دستگاه‌های متولی انجام داده‌اند و در این راستا شاهد مشکلات اندکی بودیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسین قاسمی صبح امروز _چهارشنبه، چهارم مرداد_ در همایش فعالان امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر ضمن عرض گرامیداشت ایام عزاداری سیدالشهدا (ع) اظهار کرد: فعالیت اصلی یگان‌های نظامی فعالیت رزمی، آموزشی و نظامی است اما با توجه به لزوم مکتبی بودن نیروهای نظامی، یکی از وظایف خطیر آنها در حال حاضر، انجام فعالیت‌های فرهنگی است.

وی افزود: ۱۴ یگان نظامی بزرگ آجا در استان اصفهان حضور دارد که طی ماه‌های گذشته فعالیت‌های فرهنگی را در حوزه امربه‌معروف با تعامل میان دستگاه‌های متولی انجام داده‌اند و در این راستا شاهد مشکلات اندکی بودیم.

مسئول هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری در خصوص رعایت شئونات اسلامی در اماکن متعلق به مجموعه ارتش تاکید کرد: در مجموعه‌های خانه‌های سازمانی اگر شخصی حجاب را رعایت نکند ملزم به ترک منازل است و در دیگر اماکن نیز تلاش کردیم مباحث فرهنگی رونق بیشتری پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه خواهش‌مان از نهادهای مختلف این است که در اماکن آموزشی نهایت تلاش خود را به‌کار گیرند، گفت: مجموعه ارتش در این زمینه در حال انجام فعالیت‌های فراوان به‌خصوص در زمینه کودکان است و از دیگر مجموعه‌های آموزشی، فرهنگی و پرورشی نیز درخواست کمک داریم تا بتوانیم خدمات فرهنگی بهتری ارائه دهیم.

کد خبر 675885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.