نظارت و بازرسی نانوایی‌های اصفهان تشدید می‌شود

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان از تشدید نظارت و بازرسی بر واحدهای نانوایی توسط دستگاه‌های ذی ربط در قالب طرح ویژه و فوری خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، امروز _سه‌شنبه سوم مردادماه_ هفتاد و سومین جلسه کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان استان و ششمین جلسه کارگروه رصد و پایش وضعیت آرد و نان استان، به صورت همزمان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان و سایر اعضا برگزار شد.

در حاشیه این نشست امید شریفی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اظهار کرد: در این نشست هماهنگی لازم جهت تأمین آرد نانوایی‌های استان جهت عرضه نان به هیئات مذهبی استان صورت گرفت.

وی ادامه داد: همچنین تأمین گندم مورد نیاز کارخانجات تولید آرد استان و میزان خرید تضمینی گندم مورد رصد قرار گرفت.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: در این نشست تصمیمات لازم جهت برگشت سهمیه واحدهایی که به دلیل اجرای مرحله شناور سازی سهمیه آرد با کاهش سهمیه مواجه شده بودند اتخاذ شد.

شریفی با اشاره به اینکه در خصوص تأمین آرد مورد نیاز واحدهای آزادپز، خشکه پز و نان فانتزی تصمیمات لازم گرفته شد، گفت: ساماندهی پروانه‌های کسب نانوایی‌های استان نیز مورد تأکید قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در خصوص ساماندهی و همسان سازی وزن چانه انواع نان در سراسر استان نیز فرایند فروش نان به صورت غیرحضوری و بروزرسانی قیمت انواع نان کنجدی تصمیم‌گیری شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: در پایان از تشدید نظارت و بازرسی بر واحدهای نانوایی توسط دستگاه‌های ذی ربط در قالب طرح ویژه و فوری خبر داد.

کد خبر 675817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.