مصوباتی را برای رفع مشکل صدور سند در مناطق کم‌برخوردار خواهیم داشت

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهروندان نسبت به اراضی قولنامه‌ای که سند ندارد، معترض هستند و امیدواریم بتوانیم با هماهنگی آستان قدس رضوی، اداره کل اوقاف و دستگاه‌های مربوطه مصوباتی را برای صدور سند و رفع مشکل در مناطق کم‌برخوردار داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خلیل موحدی‌محصل امروز _سه‌شنبه سوم مردادماه_ در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ برای پاسخگویی به تماس‌های شهروندان اظهار کرد: یکی از وظایف و مأموریت‌های شورای اسلامی شهر، قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد شهرداری است.

وی افزود: در هر دو حوزه نیازمند ارتباط مستقیم با شهروندان هستیم، چراکه رویه‌ای بسیار مؤثر است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: نیازهای جامعه باید شناسایی شود و لازم است در جریان اقداماتی که وظیفه شهرداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی بوده، اما عملیاتی نشده است، قرار گیریم.

موحدی‌محصل با بیان اینکه راه‌های ارتباطی مختلفی میان اعضای شورای اسلامی شهر و شهروندان همچون حضور در مساجد و برگزاری نشست‌های تخصصی وجود دارد، ادامه داد: یکی از ظرفیت‌های خوب در این زمینه، مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری است.

وی تصریح کرد: ۱۳۷ فرصتی برای شنیدن مشکلات مردمی است که مسائل و نقطه نظرات شهروندان را دسته‌بندی و شناسایی می‌کند تا در تصمیم‌گیری‌ها، مصوبات و برنامه‌ریزی‌ها لحاظ شود.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه اینکه بیشتر تماس‌های شهروندان، مربوط به مسائل ترافیکی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز است، تاکید کرد: پیرامون دو حوزه مذکور باید نگاه جدی‌تری داشته باشیم، در حوزه توجه به زیرساخت‌های ترافیکی، مدیریت شهری باید اهتمام مضاعفی را داشته باشد.

موحدی محصل با تاکید بر اینکه از اقدامات ارزشمند در این راستا، بهره‌برداری از فاز یک خط سه مترو است، گفت: بعضی از تماس‌های شهروندان به اراضی قولنامه‌ای که سند ندارند، مربوط می‌شد که با هماهنگی آستان قدس رضوی و اداره کل اوقاف و دستگاه‌های مربوطه امیدواریم بتوانیم مصوباتی را برای صدور سند و رفع مشکل در مناطق کم‌برخوردار داشته باشیم.

کد خبر 675784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.