پیوند آشکارتری میان حقایق قرآن و واقعه کربلا برقرار شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در خصوص یکی از وظایف مسلمانان و شیعیان در برابر اقدام شنیع هتک حرمت به قرآن کریم، گفت: انتظار داریم که در ایام برپایی مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) پیوند آشکارتری میان یاد و خاطره شهدای کربلا و حقایق و عظمت‌های قرآن کریم برقرار شود.

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا (ع) و محکوم کردن هتک حرمت قرآن مجید، اظهار کرد: اهانت‌هایی به ساحت قرآن کریم شده که اگرچه برای ما مسلمانان ناراحت‌کننده و رنج‌آور است، اما پرده از توطئه‌های همیشگی دشمنان برداشته و نشان از ناکارآمدی و ناتوانی علمی و فرهنگی دشمن در پاسخ‌گویی به محتوای قرآن است، زیرا به جای پاسخ دادن به مطالب قرآن، آن را می‌سوزانند و با مقدس‌ترین کتاب مسلمانان چنین برخورد شنیعی می‌کنند.

وی درخصوص یکی از وظایف مسلمانان و شیعیان در برابر این اقدام شنیع، افزود: انتظار داریم که در ایام برپایی مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) پیوند آشکارتری میان یاد و خاطره شهدای کربلا و حقایق و عظمت‌های قرآن کریم برقرار شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: بخشی از این اقدام برعهده سخنرانان، گویندگان و مبلغان و بخشی برعهده مداحان و مسئولان برگزاری مراسم است؛ مشارکت مردم در این امر نیز تأثیرگذار خواهد بود. انتظار داریم رسانه‌ها نیز در این زمینه فعال شوند تا بتوانیم وظیفه خود را در دفاع از کیان پرعظمت قرآن کریم انجام دهیم.

وی با بیان اینکه مردم ایران همیشه به قرآن و اهل بیت ارادت داشته و دارند و اکنون نیز علقه خود را به قرآن و اسلام نشان دادند و در برابر هتک حرمت به قرآن مجید سکوت نکردند، ادامه داد: هتاکان بدانند با این اقدام تنها حقارت خود را نشان دادند، چرا که معجزه و حقایق کتاب آسمانی قرآن بر مسلمان، شیعیان و غیرمسلمانان پوشیده نیست.

کد خبر 675662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.