هوشمندسازی از اولویت‌های شورای ششم همدان است

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه هماهنگی خوبی میان سازمان فناوری اطلاعات شهرداری با شورای اسلامی شهر و شهردار وجود دارد، گفت: همدلی و هماهنگی شهرداری الکترونیک سبب افزایش رضایتمندی شهروندان شده است و همدلی مضاعف این هدف را تسریع خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اکبر کاوسی‌امید امروز _شنبه سی‌ویکم تیرماه_ در جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: اقدامات سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری همدان قابل تقدیر است، چراکه نسبت به برنامه‌های پیش‌بینی شده جلوتر است.

وی افزود: موفقیت سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری همدان با توجه ویژه شهردار و حمایت و پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر محقق شده است.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه هماهنگی خوبی میان سازمان فناوری اطلاعات شهرداری با شورای اسلامی شهر و شهردار وجود دارد، خاطرنشان کرد: همدلی و هماهنگی شهرداری الکترونیک سبب افزایش رضایتمندی شهروندان شده است و همدلی مضاعف این هدف را تسریع خواهد کرد.

کاوسی‌امید هوشمندسازی مدیریت شهری را از اولویت‌های شورای ششم دانست و ادامه داد: در این راستا باید با حمایت و پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر سازمان فناوری اطلاعات را در رسیدن به هدف مورد نظر یاری کنیم.

وی گفت: در این جلسه مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری همدان، عملکرد این سازمان را ارائه کرد و گزارشی از اولویت‌بندی و زمان‌بندی برنامه پنج‌ساله پروژه‌های فناوری اطلاعات ارائه شد.

کد خبر 675008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.