گوشی Vivo Y27 (4G) از چه تراشه‌ای بهره می‌برد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Vivo Y27 (4G) به تراشه Helio G85 مجهز شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی Vivo Y27 (4G) دارای نمایشگر ۶.۶۴ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD و میزان روشنایی ۶۰۰ نیت است. یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر این محصول تعبیه شده است. یک دوربین دوگانه در پنل پشتی آن واقع شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه دو مگاپیکسلی می‌‏شود؛ یک فلاش LED نیز آن‌ها را همراهی می‌کند.

گوشی Vivo Y27 (4G) به تراشه Helio G85 مجهز شده است و با شش گیگابایت حافظه رم، شش گیگابایت حافظه رم مجازی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. البته کاربران می‌توانند با استفاده از یک کارت حافظه microSD حافظه آن را افزایش دهند. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‎شود و از فناوری شارژ سریع ۴۴ واتی بهره می‌برد. باتری این محصول فقط در عرض ۱۵ دقیقه از صفر تا ۲۹ درصد شارژ می‎‌شود.

گوشی Vivo Y27 (4G) با استفاده از رابط کاربری FunTouch OS 13 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیم‌کارت دوگانه، شبکه 4G VoLTE، وای‌فای دوگانه، بلوتوث ۵.۰، یک پورت USB-C، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، حسگر اثرانگشت در لبه کناری و گواهی IP54 اشاره کرد.

گوشی Vivo Y27 (4G) با قیمت ۱۵۳ دلار و در دو رنگ مشکی و آبی وارد بازار مالزی شده است. انتظار می‌رود وارد بازار هند نیز بشود.

کد خبر 674953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.