فضاسازی شهر همدان برای ایام محرم مطلوب نبوده است

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر همدان گفت: اقدامات شهرداری در فضاسازی ویژه ایام ماه محرم ضعیف بوده و در ورودی‌های شهر فضاسازی به آن شکل که باید، انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید شهابی‌نیا امروز _شنبه سی‌ویکم تیرماه_ در جلسه کمیسیون فرهنگی شورا با موضوع هماهنگی برنامه‌های دهه اول ماه محرم در پیاده‌راه میدان امام (ره) که با حضور نمایندگانی از سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه، فرمانداری، بسیج دانشجویی و شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات شهرداری در فضاسازی ویژه ایام ماه محرم ضعیف بوده است.

وی با بیان اینکه در ورودی‌های شهر فضاسازی ویژه محرم به آن شکل که باید انجام نشده است، افزود: در معابر اصلی نیز فضاسازی برای این ایام، نمود آن چنانی ندارد و طی دو روز آینده باید اقدامات مؤثری انجام شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: معاونت فرهنگی در نظر دارد در هر منطقه شهرداری اقدامات فرهنگی متناسبی انجام دهد، اما بودجه پیش‌بینی شده در مناطق پاسخگو نیست.

شهابی‌نیا با اشاره به اینکه میان سازمان‌ها، مناطق و ستاد هماهنگی لازم به منظور کمک به اجرای اقدامات فرهنگی وجود ندارد، ادامه داد: در مواردی یک هیئت از چند منطقه و سازمان کمک دریافت می‌کند، در مواردی نیز بعضی هیئت‌ها حتی یک مورد کمک دریافت نمی‌کنند که این مهم در حال ساماندهی است.

وی با اشاره به در پیش رو بودن دو رویداد بزرگ فرهنگی گفت: اربعین و کنگره هشت هزار شهید استان دو رویداد مهم فرهنگی پیش رو است و تلاش می‌شود برنامه‌های جامعی به‌منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر این دو رویداد را داشته باشیم.

کد خبر 674930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.