تلویزیون‌های هوشمند شیائومی سری A عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تلویزیون‌های هوشمند شیائومی سری A با بلندگوهای ۲۰ واتی در هند عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تلویزیون‌های هوشمند شیائومی سری A با نمایشگرهایی با اندازه مختلف ۳۲، ۴۰ و ۴۳ اینچی با طراحی فلزی بدون حاشیه عرضه می‎‏‌شوند. کوچک‌ترین مدل این سری از محصولات دارای وضوح HD است، در حالی که مدل‌های ۴۰ و ۴۳ اینچی از پنل +FHD بهره می‌برد. هر سه محصول دارای زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی هستند.

تلویزیون‌های هوشمند سری A شیائومی به دو بلندگوی ۲۰ واتی مجهز شده است که توسط فناوری‌های Dolby Audio و DTS Virtual:X پشتیبانی می‏‌شود. این محصولات دارای حالت تاخیر کم خودکار (ALLM) برای اهداف گیمینگ است. تلویزیون‌های هوشمند سری A شیائومی از یک پردازنده چهار هسته‌ای A35 پشتیبانی می‌کند که با ۱۵ گیگابایت حافظه رم و هشت گیگابایت حافظه داخلی همراه است.

تلویزیون‌های هوشمند جدید شرکت شیائومی با دستیار صوتی گوگل سازگار است و با یک کنترل از راه دور مجهز به بلوتوث با قابلیت‌های Quick Mute و Quick Wake عرضه می‌‎شوند. گزینه‌های اتصال این محصولات شامل وای‌فای دو بانده، بلوتوث ۵، دو پورت HDMI، دو پورت USB و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری می‎‌شود.

قیمت مدل ۳۲ اینچی تلویزیون‌های هوشمند سری A شیائومی از ۱۸۲.۸۷ دلار شروع می‎‌شود، در حالی که مدل‌های ۴۰ و ۴۳ اینچی این محصول به ترتیب با قیمت‌های ۲۸۰.۴۱ و ۳۰۴.۷۹ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 674914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.