زیباترین مکان‌های صورتی جهان کدامند؟

زیباترین مکان‌های صورتی جهان شامل دریاچه هیلیر در استرالیای غربی، کاخ هوا محل در جیپور هندوستان و کلیسای تان‌دین شهر هوشی‌مین می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اغلب مردم دنیا زندگی را در محیط‌های خاکستری و تیره شهری می‌گذرانند، اما مکان‌های زیبا و صورتی رنگی در جهان وجود دارد که با محیطی که در آن زندگی می‌کنیم، بسیار متفاوت است. در ادامه به معرفی زیباترین مکان‌های صورتی جهان و ویژگی‌های آنها می‌پردازیم:

دون سزار، فلوریدا

دون سزار (Don CeSar)، یک هتل رویایی است که بر فراز تپه‌های شنی بادخیز در ساحل سنت‌پیت فلوریدا قرار دارد. این ساختمان پرزرق و برگ صورتی‌رنگ، ساخته "وس اندرسون" است و یکی از هتل‌های برتر آمریکا محسوب می‌شود.

زیباترین مکان‌های صورتی جهان کدامند؟

دریاچه هیلیر، استرالیای غربی

دریاچه هیلیر یکی از معدود دریاچه‌های صورتی‌رنگ جهان است و دانشمندان گمان می‌کنند که سطح بالای نمک که در آب این دریاچه وجود دارد، علت رنگ صورتی رمانتیک و جذاب آن است. جالب است بدانید که دریاچه هیلیر، یک منطقه حفاظت شده طبیعی است و علاوه بر نمک، وجود نوعی جلبک خاص در صورتی شدن آب این دریاچه نقش دارد.

زیباترین مکان‌های صورتی جهان کدامند؟

کاخ هوا محل، جیپور

هوا محل (Hawa Mahal) که به «کاخ بادها» معروف است، یک عمارت صورتی زیبا در جیپور هندوستان است. این کاخ باشکوه که توسط ماسه‌سنگ قرمز و صورتی در سال ۱۷۹۹ ساخته شد، نمونه‌ای بارز از سبک‌های معماری مغول و راجپوت محسوب می‌شود و به دلیل ظاهر زیبای خود از فرسنگ‌های دور قابل تشخیص است.

زیباترین مکان‌های صورتی جهان کدامند؟

هتل رویال هاوایی، هونولولو

هتل رویال هاوایی که به‌عنوان «کاخ صورتی اقیانوس آرام» نیز شناخته می‌شود، یکی از زیباترین مکان‌های دنیا است. این هتل لوکس که در ساحل وای‌کیکی قرار دارد، در سال ۱۹۲۷ ساخته شده است و طراحی متمایز اسپانیایی-موری ونمای گچبری صورتی‌رنگ زیبایی دارد.

زیباترین مکان‌های صورتی جهان کدامند؟

کلیسای تان‌دین، شهر هوشی‌مین

هنگام بازدید از شهر هوشی‌مین، به سختی می‌توان این کلیسای صورتی رنگ را از دست داد. کلیسای تان‌دین با نمای روشن که در پس‌زمینه خاکستری بزرگترین کلان‌شهر ویتنام قرار دارد، از سبک‌های پیچیده معماری این کشور حکایت می‌کند و یکی از زیباترین مکان‌های صورتی جهان به‌شمار می‌رود.

زیباترین مکان‌های صورتی جهان کدامند؟

قلعه کرایژیوار، اسکاتلند

قلعه کرایژیوار، یکی از بهترین نمونه‌های معماری در اسکاتلند محسوب می‌شود که سقف آن با گچ ساخته شده است. کریگیور، در واقع قلعه واقعی سیندرلا در اسکاتلند و یک خانه قرن هفدهمی است که در دامنه تپه‌ای زیبا در جنوب آلفورد در آبردین شایر قرار دارد. این عمارت که نمای بیرونی آن به رنگ صورتی است، یکی از بهترین‌های قلعه‌های حفظ شده در اسکاتلند محسوب می‌شود.

زیباترین مکان‌های صورتی جهان کدامند؟

کد خبر 674850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.