اجرای روشنایی پروژه گردنه ذوب آهن منوط به تحقق سهم شرکت ذوب آهن است

فرماندار شهرستان لنجان با اشاره به اهمیت اصلاح روشنایی مسیر گردنه ذوب آهن، گفت: اجرای این پروژه منوط به تحقق سهم شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا محمدی فشارکی بعد از ظهر امروز _ پنج‌شنبه بیست‌ونهم تیرماه_ در جمع خبرنگاران توسعه و ایمن سازی جاده‌ای را از دغدغه‌های شهروندان و یکی از اولویت‌های اصلی فرمانداری شهرستان لنجان دانست و اظهار کرد: شهرستان لنجان به دلیل قرار گرفتن در کریدور چند استان کشور همواره نقش ارتباطی چندین استان را برعهده داشته و با توجه به تردد قابل توجه انواع خودروهای سبک و سنگین در این مسیر اصلاح روشنایی گردنه ذوب آهن به عنوان یکی از مطالبات شهروندان مطرح بوده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت حفظ جان مردم، اصلاح روشنایی مسیر گردنه ذوب آهن با نگاهی ویژه انجام می‌شود و بر همین اساس مناقصه پروژه شبکه روشنایی محور پلیس راه تا گردنه ذوب آهن برگزار شد.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: اداره کل راهداری استان اصفهان نزدیک به ۶۰ میلیارد ریال در این پروژه هزینه خواهد کرد، شرکت عمران و شهرداری فولادشهر نیز سهم خود را برای اجرایی شدن شبکه روشنایی محور پلیس راه تا گردنه ذوب آهن را انجام داده‌اند و اجرای این پروژه منوط به تحقق سهم شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان در تأمین پایه‌های روشنایی است.

وی ادامه داد: با توجه به تأمین اعتبار برای روشنایی مسیر یادشده و مشخص شدن پیمانکار، تأکید فرمانداری شهرستان لنجان سرعت عمل برای انجام کار است و پیمانکار پروژه اعلام کرده برای جلوگیری از سرقت احتمالی کابل‌های برق خریداری شده در انتظار نصب پایه‌های روشنایی در این پروژه است.

محمدی اضافه کرد: طبق تفاهم انجام شده و مصوبه هیئت‌مدیره شرکت سهامی ذوب آهن سهم این شرکت سهامی ذوب آهن در پروژه اصلاح روشنایی گردنه ذوب آهن حدود ۳۰۰ پایه روشنایی است که باید تأمین شود اما به دلیل تغییر مدیر عامل این مهم با تأخیر مواجه شد.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت سرعت بخشیدن به اجرا و بهره‌برداری از پروژه شخصاً با مدیرعامل ذوب آهن صحبت کرده و مقرر شد بر اساس مستندات و مصوبات استانی و شهرستانی مبنی بر تعیین سهم هر یک از دستگاه‌ها شرکت سهامی ذوب‌آهن نیز سهم خود را به انجام دهد.

فرماندار شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: روشن شدن گردنه ذوب آهن که از محورهای پرتردد و مهم استان اصفهان و شهرستان لنجان است کمک بسیار زیادی به ایمنی و تردد ساکنین ایمن شهرستان لنجان و هموطنان عزیز جهت سفر مطمئن خواهد کرد.

کد خبر 674713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.