توصیه رئیس پلیس راهور به مسئولان هیئت‌ها و ایستگاه‌های صلواتی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از مسئولان هیئت‌های مذهبی و ایستگاه‌های صلواتی خواست ضمن همکاری با مأموران این پلیس، از ایجاد ترافیک حین پخش نذورات جلوگیری کنند.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از آماده‌باش کامل پلیس راهور در دهه اول ماه محرم خبر داد و اظهار کرد: مأموران پلیس راهور به عنوان خادمان آستان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در این ایام آماده هرگونه همکاری با هیئت‌های عزاداری و مردم عزادار هستند و برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های عزاداری در سطح شهرها تلاش می‌کنند.

وی بروز ترافیک در زمان پخش نذورات را یکی از چالش‌های این پلیس در این ایام اعلام کرد و افزود: از مسئولان هیئت‌های مذهبی و مسئولان ایستگاه‌های صلواتی انتظار داریم ایستگاه صلواتی را در حاشیه خیابان‌ها و میدان‌های اصلی برپا نکنند و افرادی را به عنوان انتظامات در نظر بگیرند تا هنگام پخش نذورات از بروز ترافیک و راه‌بندان جلوگیری شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشتر عزاداران ملبس به لباس تیره و مشکی هستند، توصیه می‌شود هنگام موقع عبور از عرض معابر احتیاط بیشتری داشته باشند و خانواده‌ها هنگام حضور در مراسم‌ها مواظب کودکان خردسالان خود باشند و از ورود ناگهانی آنها به سطح سواره‌روی خیابان جلوگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان هیئت‌های عزاداری تا قبل از بیرون آوردن دسته‌جات با عوامل پلیس راهور منطقه خود هماهنگی کنند تا مسیر برای آنها هموار شود و افراد پشت بار ترافیک نایستند و موجب نارضایتی آنها نشود.

کد خبر 674700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.