عامل کلاهبرداری ۵۳۰ میلیاردی دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار و هفت هم‌دست دیگر او که ۵۳۰ میلیارد ریال از حساب یک شرکت در شهرستان آران و بیدگل کلاهبرداری کرده بودند در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

سردار حمید علینقیان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی اعلام شکایت مدیرعامل یک شرکت تجاری واقع در شهرستان آران و بیدگل مبنی بر کلاهبرداری ۵۳۰ میلیاردی و برداشت غیرقانونی از حساب وی در شرکت، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد یکی از کارمندان شرکت که به حساب‌ها و اسناد مالی و چک‌های بانکی دسترسی کامل داشته، از اعتماد مدیرعامل سوءاستفاده و اقدام به سرقت اسناد بانکی، تعداد قابل توجهی چک و مهر شرکت و نمونه امضا صاحب شرکت کرده است و در اولین اقدام نیز سه فقره چک به ارزش ۵۳۰ میلیارد ریال را نگارش و نسبت به وصول چک‌ها اقدام می‌کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی ادامه داشت و در نهایت متهم شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شد و در تحقیقات پلیس، به کلاهبرداری ۵۳۰ میلیارد ریالی با هم‌دستی هفت نفر دیگر اعتراف کرد.

وی با اشاره به بازگرداندن وجوه کلاهبرداری شده به حساب مالباخته، خاطرنشان کرد: در عملیات هماهنگ کارآگاهان پلیس هفت متهم دیگر نیز دستگیر شدند و تحقیقات پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.

کد خبر 674696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.