مانیتور گیمینگ خمیده AOC CU34G3S عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که مانیتور گیمینگ خمیده AOC CU34G3S با پنل ۳۴ اینچی و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی در هند عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت AOC به تازگی مانیتور گیمینگ جدید خود به نام AOC CU34G3S را در هند عرضه کرده است. این محصول دارای نمایشگر خمیده ۳۴ اینچی WQHD با رزولوشن ۱۴۴۰ * ۳۴۴۰ پیکسل و نسبت صفحه ۲۱:۹ است، ۱۱۹ درصد از طیف رنگی sRGB را پوشش می‌دهد و رنگ‌های عمیق و دقیقی را ارائه می‌دهد.

مانیتور گیمینگ خمیده AOC CU34G3S دارای نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و زمان پاسخ‌دهی یک میلی‌ثانیه است. این مانیتور از یک پنل VA استفاده می‌کند که کنتراست عالی و سیاهی عمیق را ارائه می‌دهد. همچنین، از فناوری‌های AMD FreeSync Premium، Flicker-Free و Low Blue Light پشتیبانی می‌کند، بنابراین فشار وارد شده به چشم هنگام استفاده طولانی مدت کاهش پیدا می‌کند.

مانیتور گیمینگ خمیده AOC CU34G3S دارای دو پورت HDMI 2.0، ورودی‌های DisplayPort 1.4 و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است. علاوه بر این، دارای یک هاب USB داخلی با چهار پورت USB 3.2 است و به دو بلندگوی پنج واتی مجهز شده است که خروجی صدای مناسبی را بدون نیاز به بلندگوهای خارجی ارائه می‌دهد.

عرض مانیتور گیمینگ خمیده AOC CU34G3S معادل ۷۹۴.۸ میلی‌متر است، طول آن بین ۴۰۲ تا ۵۳۲ میلی‌متر و ضخامت آن ۳۳۹.۵ میلی‌متر است. وزن آن نیز ۸.۲۵ کیلوگرم است، بنابراین با توجه به ابعاد آن محصول سبک وزنی است. مانیتور یادشده با قیمت ۸۵۲.۰۹ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، البته در حال حاضر با قیمت تخفیف‌خورده ۵۰۰.۲۵ دلار در آمازون به فروش می‌رسد.

کد خبر 674606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.