تصویب ۲۰ مصوبه برای توسعه و آبادانی شهرستان هرند / استاندار فردا به هرند می‌رود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در جلسه با دهیاران، شهرداران، بخشداران، رؤسای شوراهای اسلامی شهر شهرستان هرند، ۲۰ مصوبه در حوزه عمرانی و زیرساختی به تأیید و تصویب رسید.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اصفهان، در نشستی که پیش از بیست‌ویکمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان به شهرستان هرند برگزار شد، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با دهیاران، شهرداران، بخشداران، رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در حاشیه این نشست مهران زینلیان اظهار کرد: در این نشست مسائل و مشکلات شهرستان هرند در حوزه‌های شهری و روستایی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: بیش از ۲۰ مصوبه کاربردی در حوزه‌های زیرساختی شهرستان از جمله راهداری، تأمین آب، بنیاد مسکن، کشاورزی، راه و شهرسازی، مخابرات و گاز مورد به تصویب و تأیید رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در خصوص مصوبات این نشست تصریح کرد: مصوب شد بخشی از راه‌های شهرستان ایمن سازی و ساماندهی یابند. همچنین مقرر شد، پوشش مخابراتی شهرستان از لحاظ توسعه شبکه و سیستم‌ها به نحو مطلوبی ارتقا یابد و اصلاح، بهسازی و اجرای کانال‌های آبرسانی و کشاورزی شهرستان هرند در دستور کار قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه مطالعات آبخیزداری شهرستان هرند باید تکمیل و اجرایی شود، گفت: در حوزه تعاونی دهیاری‌ها نیز مقرر شد ماشین آلات مورد نیاز به شهرستان تخصیص یابد.

زینلیان افزود: احداث سه شهرک گلخانه‌ای در شهرستان هرند مصوب شد و در دستور کار قرار خواهد گرفت. ارتقای حمل‌ونقل بین شهری شهرستان نیز مورد تأکید قرار گرفت و مقرر شد از طریق وزارت کشور پیگیری شود تا پایان شهریورماه سه خودروی ون برای مردم شهرستان اختصاص یابد.

به گزارش ایمنا، استاندار اصفهان، معاونان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان پنجشنبه بیست‌ونهم تیرماه به شهرستان هرند سفر خواهند کرد.

کد خبر 674529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.