لایحه مشارکت بخش خصوصی با فرهنگ‌سراها به شورای شهر ارائه شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به مشارکت بخش‌خصوصی در استفاده از ظرفیت‌های فرهنگ‌سراها، گفت: مدیریت فرهنگ‌سراها برای این موضوع لایحه‌ای به شورای اسلامی شهر ارائه دهد تا بتوانیم بخش‌هایی از فرهنگ‌سراها را برون‌سپاری کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید شهابی‌نیا امروز_ چهارشنبه بیست‌وهشتم تیرماه_ در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر که با حضور رئیس امور مساجد، رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری و مدیران فرهنگسراها برگزار شد با اشاره به مشکلات فرهنگسراها، اظهار کرد: لازم است مدیران فرهنگ‌سراها مشکلات و پیشنهادهای خود را به صورت مکتوب به کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارائه دهند تا در فصل بودجه‌بندی لحاظ شود.

وی با اشاره به مشارکت بخش‌خصوصی در استفاده از ظرفیت‌های فرهنگ‌سراها، افزود: مدیریت فرهنگ‌سراها برای این موضوع لایحه‌ای به شورای اسلامی شهر ارائه دهد تا بتوانیم بخش‌هایی از فرهنگ‌سراها را برون‌سپاری کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: مدیران فرهنگ‌سراها می‌توانند از ظرفیت روزنامه هگمتانه استفاده و صفحه ویژه‌ای را مخصوص حوزه فرهنگی برای فرهنگ‌سراها لحاظ کنند.

شهابی‌نیا با اشاره به زحمات تمام دست‌اندرکاران برگزاری واقعه غدیر در شهر به ویژه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و ستاد مردمی غدیر، تصریح کرد: از مردم متدین و انقلابی همدان که با کمک‌های همه جانبه و حضور پرشور خود در این مراسم موجب تقویت این برنامه فرهنگی شدند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: به امید خداوند متعال با بهره‌گیری از تجربیات ارزشمند برگزاری این مراسم که در بلوار ارم به‌صورت متمرکز و محلات مختلف شهر انجام شد، بتوانیم سال‌های آینده شاهد غنای هرچه بیشتر این حرکت فرهنگی و ماندگار در شهر باشیم.

وی گفت: در این جلسه مدیران فرهنگ‌سراهای شهر به بیان و ارائه گزارش عملکرد فرهنگ‌سرا طی یک سال گذشته پرداختند و مشکلات و پیشنهادهای خود را نیز در این زمینه بیان کردند.

کد خبر 674421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.