ساعت هوشمند Redmi Watch 3 Active با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند Redmi Watch 3 Active با نمایشگر ۱.۸۳ اینچی AMOLED با قیمت ۳۹.۹۹ یورو در اروپا عرضه می‌‎شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی ماه گذشته ساعت هوشمند Redmi Watch 3 Active را وارد بازار جهانی کرد؛ اکنون نیز این محصول در بازار اروپایی به فروش می‌رسد. ساعت هوشمند Redmi Watch 3 Active دارای یک نمایشگر ۱.۸۳ اینچی AMOLED است و از ویژگی‌هایی مانند تماس بلوتوثی، نظارت مداوم بر اکسیژن خون، نظارت بر ضربان قلب، ردیابی کردن خواب و بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند Redmi Watch 3 Active بیش از ۲۰۰ واچ‌فیس را ارائه می‌دهد، بنابراین کاربران می‌توانند طبق سلیقه خود آن را تنظیم کنند. همچنین، این محصول تا پنج متر زیر آب مقاوم است و برای فعالیت‌های مربوط به آب همچون شنا کردن، مناسب است. باتری مورد استفاده در این گجت پوشیدنی عملکرد مناسبی دارد و با استفاده نرمال تا ۱۲ روز شارژدهی دارد. در صورتی که کاربران استفاده سنگین از این محصول داشته باشند، با یک بار شارژ تا هشت روز دوام می‌آورد.

ساعت هوشمند Redmi Watch 3 Active در حال حاضر با قیمت ۳۹.۹۹ یورو در آلمان به فروش می‌رسد. این محصول به‌تدریج در دیگر بازارهای اروپا نیز عرضه می‎‌شود.

کد خبر 674369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.