دستگاه تهویه مطبوع کمری برای غلبه به گرما در فضای باز معرفی شد

شرکت Gloture یک دستگاه تهویه مطبوع کمری به نام WearCool را برای غلبه به گرما در فضای باز معرفی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یک شرکت تولیدکننده گجت‌ها از جدیدترین نوآوری خود با نام WearCool رونمایی کرده است که برای خنک کردن افراد در روزهای گرم تابستان طراحی شده است. هدف این شرکت ارائه راه‌حلی عملی در روزهای گرم سال برای افرادی است که لازم است برای کار، مدرسه، انجام امور روزانه یا مسافرت در فضای بیرون باشند.

WearCool به شکل کمربند است و از طراحی مبتکرانه‌ای برای مقابله با گرما استفاده می‌کند. این دستگاه به جای تحریک ماهیچه‌های شکم از طریق پالس‌های الکتریکی، بر انتقال هوای خنک به قسمت بالایی بدن تمرکز دارد. این محصول دارای مواد تغییر فازدهنده (PCM) در بدنه خود است که در کنار مجموعه‌ای از فن‌ها قرار گرفته است. این فن‌ها هوا را از طریق دریچه‌ها به سمت بالا خارج می‌کنند و جریان مداوم هوای خنک را تضمین می‌کند. دستگاه WearCool فقط ۴۸۸ گرم وزن دارد و هوا را با سرعت پنج متر در ثانیه به حرکت در می‌آورد.

شرکت Gloture به منظور افزایش راحتی کاربران، یک برنامه تلفن همراه نیز ارائه می‌دهد که از زبان‌های ژاپنی و انگلیسی پشتیبانی می‌کند. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد که سرعت فن را کنترل کنند، پیکربندی خاص فن را انتخاب کنند و بین استفاده از همه فن‌ها یا فقط آن‌هایی که در جلو یا پشت دستگاه قرار دارند، یکی را انتخاب کنند. باتری به کار رفته در دستگاه Wear Cool تا ۱۷ ساعت شارژدهی دارد و استفاده طولانی‌مدت در طول روز را تضمین می‌کند. این محصول با توجه به کمربند انعطاف‌پذیر با کشش بالایی که دارد، برای افرادی با اندازه‌های دور کمر ۷۰ تا ۱۰۵ سانتی‌متر مناسب است. قیمت این گجت ۲۳۵ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 674366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.