۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
قابلیت جدید واتس‌اپ چیست؟

پلتفرم واتس‌اپ به‌تازگی قابلیت جدیدی ارائه کرده است که کاربران می‌توانند بدون ذخیره شماره مخاطب، برای وی پیام ارسال کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، واتس‌اپ، اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب متا، به‌تازگی ویژگی جدیدی ارائه کرده است که چت کردن با افرادی را بدون ذخیره کردن شماره تلفن آن‌ها امکان‌پذیر می‌کند. این ویژگی اکنون برای کاربرانی که اپلیکیشن‌های واتس‌اپ خود را به آخرین نسخه در هر دو پلتفرم iOS و اندروید به‌روزرسانی کرده‌اند، قابل دسترس است.

کاربران به منظور استفاده از قابلیت جدید واتس‌اپ، باید در لیست چت گزینه "شروع چت جدید" را انتخاب کنند و شماره ناشناس را در نوار جست‌وجو وارد کنند. برنامه واتس‌اپ در ابتدا جست‌وجو می‌کند که آیا شماره در لیست مخاطب‌های فرد قرار دارد یا خیر و پس از آن امکان ارسال پیام بدون ذخیره کردن شماره را فراهم می‌کند. این ویژگی امکان چت کردن با شماره‌های جدید را آسان‌تر می‌کند.

یکی از مزایای قابل‌توجه این ویژگی توانایی آن در افزایش حریم خصوصی کاربران است. پیش از این، افراد تمایل داشتند مخاطب‌های ناشناس را در لیست مخاطبان خود ذخیره کنند تا عکس‌های پروفایل آن‌ها را مشاهده کنند و به راحتی آن‌ها را شناسایی کنند. با این حال، چنین مخاطبانی پس از انجام این کار حذف نمی‌شوند و ذخیره باقی می‌مانند. واتس‌اپ با اجازه دادن به کاربران برای پیام دادن به افراد بدون ذخیره کردن شماره تلفن آن‌ها، لایه‌ای دیگر از حریم خصوصی را ارائه می‌دهد و تجربه پیام‌رسانی ساده‌تری را تضمین می‌کند.

این به‌روزرسانی ارتباط مؤثرتر و مستقیم با مشتریان را امکان‌پذیر می‌کند. در این صورت، آن‌ها می‌توانند به سرعت به سوالات پاسخ دهند، کمک شخصی ارائه کنند و روابط قوی‌تر را تقویت کنند. با حذف نیاز مشتریان به ذخیره مخاطبان، کسب‌وکارها می‌توانند عملیات پشتیبانی از مشتری خود را ساده کنند و رضایت کلی مشتری را افزایش دهند. این ویژگی به کاربران بتا محدود نمی‎‌شود، بلکه به صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد و در دسترس افرادی است که آخرین به‌روزرسانی‌های پایدار واتس‌اپ را برای iOS و اندروید نصب کرده‌اند.

علاوه بر ویژگی یادشده، واتس‌اپ به صورت فعالانه در حال کار بر معرفی دیگر ویژگی‌های جدید برای بهبود تجربه پیام‌رسانی است. بعضی از این ویژگی‌ها شامل آواتارهای متحرک، پیشنهاد استیکرها بر اساس ایموجی‌ها و ویژگی شماره تلفن مخفی برای جوامع است.

کد خبر 674328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.