مهم‌ترین هدف دشمنان از گسترش بی‌عفتی، برهم زدن آرامش و امنیت خانواده‌ها است

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: مهم‌ترین هدف دشمنان از گسترش بی‌عفتی، برهم زدن آرامش و امنیت خانواده‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار حمید علینقیان‌پور در همایش چادرهای آسمانی که به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان و با حضور جمعی از فعالان فرهنگی، آمران به معروف، مسئولان فرهنگی و اجتماعی سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی در این معاونت برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی با برنامه‌ریزی کامل و از پیش تعیین شده به دنبال ترویج بی‌عفتی و بدحجابی بین مردم هستند و مهم‌ترین هدف آنها از گسترش بی‌عفتی بین اقشار مختلف، برهم زدن آرامش و امنیت خانواده‌ها است.

وی افزود: یکی از مطالبات به حق مردمی، عفاف و حجاب است. دشمنان و رسانه‌های معاند با اهداف شوم خود با ترویج بی‌حجابی و بی‌عفتی بین قشر جوان و نوجوان به دنبال عادی‌سازی بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه هستند. زمانی که عفت و حیا در یک خانواده اسلامی پایمال شود، محیط امن و آرام در خانواده برای تربیت فرزندانی صالح فراهم نخواهد بود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه یکی از مطالبات بر حق مردمی، عفاف و حجاب و پایبندی به ارزش‌های والای اسلامی است، گفت: بی‌حجابی، امنیت روانی جامعه را به خطر می‌اندازد و باعث از هم گسیختگی نهاد خانواده‌های اصیل ایرانی و سست شدن پایه‌های اعتقادی خانواده‌های مسلمان خواهد شد.

وی اضافه کرد: فراهم کردن محیطی مناسب برای گفت‌وگویی مثبت و سازنده در فضای مجازی و حقیقی، یکی از اقدامات مؤثر در مقوله عفاف و حجاب است که اگر این مورد به درستی و با برنامه‌ای مناسب و از پیش طراحی شده صورت گیرد، نتایج آن مطلوب خواهد بود.

سردار علینقیان‌پور خاطرنشان کرد: حجاب و عفاف از موضوعات اصلی جنگ نرم دشمنان است و همان گونه که امروزه تمام دشمنان به مقابله با فرهنگ ناب اسلامی و دامن زدن به اسلام هراسی می‌پردازند و از تمام ظرفیت‌های خود برای ترویج بی‌عفتی در جامعه استفاده می‌کنند، ما هم باید از تمام امکانات و ظرفیت‌ها در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب استفاده کنیم.

کد خبر 674080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.