«ملاقات با حسین (ع)» پس از «با حسین (ع) حرف بزن»

ویژه‌برنامه «ملاقات با حسین(ع)» از بیست‌وهفتم تیرماه و به مناسبت ماه محرم، هر روز از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود.

به گزارش ایمنا هم‌زمان با فرارسیدن ماه محرم، شبکه نمایش خانگی با «ملاقات با حسین (ع)»، برنامه‌ای ویژه از روایت تجربه‌های ناب مردم ایران و جهان در ارتباط با شخصیت حسین‌بن‌علی (ع)، مهمان مخاطبان شبکه نمایش خانگی می‌شود.

«ملاقات با حسین (ع)» برنامه‌ای گفت‌وگومحور است که در هر قسمت از آن افراد مختلف با نگاه، عقیده، ظاهر و شاید دینی متفاوت، از ارتباط و حس خاصشان با امام حسین (ع) می‌گویند، مهمانانی از ایران و سراسر دنیا که برخی از آن‌ها غیرمسلمانان خارجی هستند و هر کدام روایات متفاوت و جالب توجهی از برقراری این ارتباط قلبی را برای مخاطبان بازگو می‌کنند.

این برنامه بدون حضور مجری ساخته شده و فضایی را طراحی کرده که در آن مهمانان و مخاطبان بتوانند به شکلی ساده و صمیمی با آن ارتباط برقرار کنند و هر یک از زبان خود و با نوع نگاه خودشان راجع به شخصیت امام حسین (ع) صحبت کنند؛ تهیه‌کنندگی و کارگردانی این برنامه را محمدامین پرواس و محمدجواد اسدی برعهده دارند که پیش‌تر برنامه «با حسین (ع) حرف بزن» را به مدت هشت سال تهیه و پخش کرده‌اند.

«ملاقات با حسین (ع)» در پانزده قسمت سی دقیقه‌ای تولید شده و از بیست و هفتم تیرماه هر روز ساعت ۲۰:۰۰ از فیلیمو پخش خواهد شد.

به گزارش ایمنا برنامه محرمی «با حسین حرف بزن» از سال ۹۴ کلید خورد و طی هشت فصل تا سال گذشته روی آنتن شبکه نسیم رفته است؛ این برنامه در این هشت فصل به تهیه‌کنندگی محمدامین پرواس در تلویزیون ساخته شد و حالا در فصل نهم تهیه‌کننده تغییر کرده است و امیربهراد رحمانی و محمدحسین تقوایی تهیه‌کنندگان فصل جدید برنامه هستند.

پرواس، تهیه‌کننده قبلی با تغییر نام برنامه تصمیم گرفته تولید آن را در فضای مجازی ادامه دهد.

منبع: ایرنا

کد خبر 674051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.