توسعه شبکه شارژ خودروهای برقی در اسکاتلند

پروژه توسعه شبکه شارژ خودروهای برقی در اسکاتلند با هدف ایجاد شهر بدون کربن در حال اجرا است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دولت اسکاتلند اعلام کرده است که چشم‌انداز خود در زمینه شبکه شارژ عمومی وسایل الکتریکی را منتشر کرده است که زیرساخت‌های ایدئال را با تمرکز بر دسترسی جامع و راحت و ادغام با یک سیستم حمل‌ونقل پایدار ترسیم می‌کند. اداره حمل‌ونقل اسکاتلند در نظر دارد یک برنامه اجرایی در سال آینده ارائه کند تا اقدامات ذکر شده در چشم‌انداز را با مشورت با ذی‌نفعان پیش ببرد. چشم‌انداز ارائه شده بر تعامل با جوامع و برطرف کردن نیازهای مشاغل و بازدیدکنندگان تمرکز دارد.

وزیر حمل‌ونقل اسکاتلند اعلام کرده است که حمایت از جذب وسایل نقلیه الکتریکی یکی از موضوعات مهم دستیابی به اهداف آب‌وهوایی و کربن‌صفر خالص است. چشم‌انداز ارائه شده توسط دولت استانداردهایی را تعیین می‌کند که نشان می‌دهد چگونه شبکه شارژ عمومی اسکاتلند برای حمایت از بازار به سرعت در حال گسترش وسایل نقلیه الکتریکی همچنین حمایت از نیازهای جوامع و برطرف کردن نیازهای مشاغل و بازدیدکنندگان به رشد و توسعه نیاز دارد.

توسعه شبکه شارژ خودروهای برقی در اسکاتلند

شبکه ChargePlace اسکاتلند در آینده نزدیک با سرمایه‌گذاری ۶۵ میلیون پوندی در زمینه راه‌اندازی شبکه شارژ خودروهای برقی نقش حیاتی را ایفا می‌کند. نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که تعداد خودروهای برقی در اسکاتلند نسبت به داده‌های ارائه شده توسط دولت بریتانیا بیشتر است. این موضوع نشان‌دهنده تقاضای روبه رشد برای سرمایه‌گذاری در شبکه شارژ آینده است.

به گفته مدیر انجمن وسایل نقلیه الکتریکی در اسکاتلند، با توسعه شبکه شارژ خودروهای برقی در اسکاتلند باید این اطمینان حاصل شود که همه افراد جامعه به این امکانات دسترسی دارند، موضوعی که انجمن از آن در سطوح محلی، ملی و بین‌المللی حمایت کرده است. به نظر می‌رسد که چشم‌انداز دولت اسکاتلند در زمینه شبکه شارژ وسایل نقلیه برقی که در راستای دستیابی به اهداف آب‌وهوایی است، استانداردی را برای تشویق گزینه‌های سفر در سراسر شهر تعیین می‌کند و از پذیرش خودروهای برقی حمایت می‌کند.

کد خبر 674022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.