گوشی تاشو OnePlus Open چه زمانی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی تاشو OnePlus Open در تاریخ ۲۹ آگوست عرضه می‎‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که شرکت وان‌پلاس قصد دارد یک گوشی تاشوی جدید به نام OnePlus Open را وارد بازار کند. به احتمال بسیار زیاد این محصول در تاریخ ۲۹ آگوست وارد بازار می‎‌شود. گوشی OnePlus Open دارای یک نمایشگر بیرونی ۶.۳ اینچی +AMOLED FHD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است، نمایشگر تاشو آن نیز از پنل ۷.۸ اینچی AMOLED با رزولوشن +Quad HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد.

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی OnePlus Open تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض و یک دوربین تله‌فوتو می‏‌شود. یک دوربین داخلی ۲۰ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی برای آن در نظر گرفته شده است.

گوشی تاشو OnePlus Open به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 مجهز شده است که با هشت گیگابایت حافظه رم و تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 4.0 همراه است. انتظار می‌رود که انرژی مورد نیاز آن با استفاده از یک باتری ۴۸۰۵ میلی‌آمپر ساعتی تامین شود و از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی بهره ببرد.

پیش‌بینی می‌شود که گوشی OnePlus Open با استفاده از رابط کاربری OxygenOS 13.1.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا شود. این محصول دارای یک حسگر اثرانگشت در لبه کناری خواهد بود.

کد خبر 673944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.