بازدید مستمر از جایگاه‌های سوخت شهرداری گرگان

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری گرگان از بازدید روزانه و مستمر از جایگاه‌های سوخت شهرداری خبر داد.

مهدی کمال‌غریبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به گشت روزانه سازمان حمل‌ونقل عمومی در سطح شهر، اظهار کرد: همه روزه از هفت جایگاه سوخت تحت نظارت شهرداری شامل پنج جایگاه سوخت CNG و دو جایگاه سوخت بنزین در راستای رفع موانع و خرابی جایگاه‌ها برای خدمات‌دهی بهتر به شهروندان و رعایت نوبت در مرحله انجام سوخت‌گیری وسایل نقلیه بازدید به عمل می‌آید.

وی افزود: تیم بازرسی سازمان حمل‌ونقل عمومی با همکاری پلیس راهور و با هدف اعمال قانون برای مسافربران شخصی و ساماندهی بیشتر مسافربران عمومی در سطح شهر، گشت روزانه دارد.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری گرگان از همکاری ۱۰ راننده با سابقه تاکسی به عنوان بازرسان افتخاری در گشت بازرسی سازمان در راستای حسن نظارت بر ساماندهی ناوگان حمل‌ونقل عمومی خبر داد و خاطرنشان کرد: همه روزه جایگاه سوخت CNG قابوس واقع در خیابان جرجان از ساعت ۶:۰۰ تا ۱۸:۰۰ ویژه سوخت‌گیری تاکسی‌های شهری هماهنگ شده است.

کمال‌غریبی از نصب دوربین برای اعمال قانون و جریمه ماشین‌هایی که در جایگاه سوخت CNG زنگیان نوبت رعایت نمی‌کند خبر داد و تاکید کرد: روزانه پنج باجه ایستگاه اتوبوس در مناطق مرکزی شهر، به نظارت بر عملکرد رانندگان اتوبوس و کنترل ناوگان حمل‌ونقل عمومی در ثبت ساعت و بررسی مسیر اتوبوس‌ها، می‌پردازند.

وی با اشاره به توزیع رایگان برگه‌های کارواش با هدف نظافت خودروهای حمل‌ونقل عمومی و آراستگی منظر شهر، گفت: روزانه نزدیک به ۳۰۰ هزار سفر درون شهری توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی انجام می‌شود و به جابه‌جایی شهروندان در سطح شهر گرگان می‌پردازند.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری گرگان گفت: از پانزدهم خرداد تا پانزدهم شهریورماه، همه روزه ناوگان حمل‌ونقل عمومی از ساعت ۵:۰۰ تا ۲۰:۰۰ به شهروندان گرگانی خدمات‌رسانی می‌کنند.

کد خبر 673796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.