آتش‌سوزی یک باب مغازه در شهرک دانشگاه امام‎‌شهر یزد

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در شهرک دانشگاه امام‎‌شهر یزد گفت: عوامل آتش‌نشانی پس از مهار و اطفای کامل حریق، تخلیه دود و تامین امنیت کامل محل، ملک تجاری را تحویل مالک دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید پاک‌سرشت امروز _یکشنبه بیست‌وپنجم تیرماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر ارائه گزارش حادثه حریق، اظهار کرد: ساعت ۲۳:۴۶ شب گذشته حادثه‌ای در شهرک دانشگاه امامشهر از سوی شهروندان به آتش‌نشانی یزد اعلام شد.

وی با بیان اینکه این حادثه مربوط به آتش‌سوزی مغازه‌ای در منطقه یک شهرداری یزد بوده است، افزود: بلافاصله پس از اعلام حادثه، ستاد فرماندهی سازمان نسبت به اعزام دو ناوگان عملیاتی از ایستگاه شماره هشت واقع در بلوار شیخ‌کلینی اقدام کرد.

وی افزود: با رسیدن تیم‌های عملیاتی به محل حادثه، مشخص شد که حادثه مربوط به بخشی از دکور مغازه بوده و این آتش‌سوزی منجر به دودزدگی کل ساختمان شده است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: عوامل آتش‌نشانی پس از مهار و اطفای کامل حریق، تخلیه دود و تأمین امنیت کامل محل، ملک تجاری مذکور را تحویل مالک دادند و به ایستگاه مراجعه کردند.

پاک‌سرشت با تاکید بر اینکه شهروندان می‌توانند حوادثی که در سطح شهر رخ می‌دهد را به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی از طریق سامانه ۱۲۵ اعلام کنند، گفت: یکی از نکات بسیار مهم که در ارتباط با حوادث باید به آن توجه شود، رعایت نکات ایمنی برای پیشگیری از بروز حوادثی همچون آتش‌سوزی است.

وی افزود: در صورتی که شهروندان اصول ایمنی را رعایت کنند، از وقوع حوادث بسیاری که منجر به خسارت به جان و اموال آنها می‌شود، جلوگیری خواهد شد.

کد خبر 673738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.