نخستین مدال فرنگی‌کاران ایران به‌رنگ نقره درآمد

امید آرامی فرنگی‌کار وزن ۶۰ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی رنکینگ اتحادیه جهانی به مدال نقره دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام امره پولیاک و رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی، از ظهر روز گذشته _شنبه بیست‌وچهارم تیرماه_ و با برگزاری مسابقات سه وزن نخست در شهر بوداپست مجارستان آغاز شد و در مسابقات روز نخست دو نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند که امید آرامی در وزن ۶۰ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.

امید آرامی در دور نخست با نتیجه سه بر یک نیه‌ات ممدلی دارنده مدال برنز اروپا از آذربایجان رفت و با غلبه‌بر این حریف در دور دوم با نتیجه ۹ بر یک آیبک سابیربیکوف از قزاقستان را مغلوب کرد. آرامی در دور سوم اریک توربا دارنده مدال نقره اروپا از مجارستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.

وی در این مرحله با نتیجه هفت بر دو مقابل ویرجیل بیچا از سوئیس به برتری دست یافت و به دیدار فینال راه یافت، اما در دیدار پایانی با نتیجه هشت بر یک مغلوب کرم کمال از ترکیه شد و به مدال نقره رسید.

همچنین در وزن ۵۵ کیلوگرم که با حضور هفت کشتی‌گیر و به‌صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، مهدی احدی در دور اول با نتیجه یک بر یک یرسین آبیر از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه هفت بر صفر مغلوب امانگلی بکبولاتوف دارنده مدال نقره آسیا از قزاقستان شد. احدی در دور سوم با نتیجه چهار بر یک مغلوب برادلی کونتز از آمریکا شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

کد خبر 673651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.