۲ مدال برنز صید فرنگی‌کاران جوان ایران در اوزان ۵۵ و ۷۷ کیلوگرم

علی احمدی‌وفا و علیرضا عبدولی در چارچوب رقابت‌های کشتی‌فرنگی جوانان قهرمانی ۲۰۲۳ آسیا، به مدال برنز رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی‌فرنگی جوانان قهرمانی ۲۰۲۳ آسیا از صبح امروز_ شنبه بیست‌وچهارم تیرماه_ در شهر امان کشور اردن در حال برگزاری است و فرنگی‌کاران کشورمان برای کسب عناوین قهرمانی، نایب‌قهرمانی و سومی به روی تشک می‌روند تا با حریفان سرشاخ شوند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم علی احمدی‌وفا در در دور اول با نتیجه شش بر صفر شو هیراتا از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۹ بر صفر آنل مور از هند را شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.

احمدی‌وفا در این مرحله با نتیجه چهار بر یک و ضربه فنی مقابل آیبک آیتبکوف از قزاقستان مغلوب شد و راهی دیدار رده‌بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه ۹ بر صفر عبدوالی رحمتبایف از ترکمنستان از پیش رو برداشت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم علیرضا عبدولی در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر کیریل شیما بوکورو از ژاپن را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه هفت بر چهاراز سد پونیا از هند گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

عبدولی در این مرحله با نتیجه دو بر یک و ضربه فنی مغلوب عظیم جان صوت علی اف از ازبکستان شد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار، دیاس کالتای از قزاقستان را با نتیجه سه بر سه مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.

کد خبر 673597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.