رهاسازی ۸ نفر در ۳ حادثه تصادف و واژگونی خودرو

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی اصفهان از رهاسازی هشت نفر در سه حادثه تصادف و واژگونی خودرو خبر داد.

سرآتشیار محسن بگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حادثه تصادف یک دستگاه سواری پژو با سواری پراید و محبوس شدن راننده و سرنشینان هر دو خودرو در جاده اصفهان-نائین، ساعت ۲۰:۱۵ روز گذشته _جمعه بیست‌وسوم تیرماه_ به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره ۱۵ به محل حادثه اعزام شدند و محبوس‌شدگان این حادثه که پنج نفر بودند را رهاسازی کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند.

تصادف و واژگونی پراید در اتوبان شهید همت

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی اصفهان با اشاره به حادثه‌ای دیگر تصریح کرد: حادثه تصادف و واژگونی پراید در اتوبان شهید همت، ساعت ۰۲:۰۴ بامداد امروز _شنبه بیست‌وچهارم تیرماه_ به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی ادامه داد: بلافاصله مأموران امداد و نجات این سازمان به محل حادثه اعزام شدند و نسبت به رهاسازی یک مرد که در پی این حادثه محبوس شده بود، اقدام کردند.

تصادف و واژگونی خودروی پراید در جاده اصفهان-نائین

بگدلی گفت: حادثه تصادف و واژگونی خودروی پراید در جاده اصفهان-نائین، ساعت ۶:۰۰ امروز _شنبه بیست‌وچهارم تیرماه_ به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی اضافه کرد: دو نفر در پی این حادثه محبوس شده بودند که بلافاصله توسط اکیپ اعزامی از ایستگاه شماره ۱۵، آزادسازی و تحویل عوامل اورژانس شدند.

کد خبر 673424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.