اسکان تابستانه فرهنگیان در اصفهان آغاز شد

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از آغاز اسکان تابستانه فرهنگیان خبر داد و گفت: تعداد ۷۰۰ کلاس در سطح شهر اصفهان، آماده پذیرایی از مسافران فرهنگی در تابستان ۱۴۰۲ است.

مهدی منتجب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه آموزش و پرورش اصفهان بستر اسکان را برای ساماندهی میهمانان تابستانی از روز گذشته فراهم کرده است، اظهار کرد: علاوه بر مراکز رفاهی سطح استان، دو ناحیه در شهر اصفهان نیز به میزبانی از مسافران می‌پردازند که در مرحله اول، ستاد در ناحیه چهار شهر اصفهان که در مقابل ترمینال کاوه قرار دارد فعالیت خود را از آغاز کرده است.

وی پیرامون فعالیت ستادهای اسکان تابستانه فرهنگیان، افزود: با توجه به قرارگیری در فصل تابستان و انجام سفرهای برون‌استانی توسط هم‌وطنان، اصفهان پذیرای میهمانانی است که این استان را به عنوان مقصد خود برای سفر انتخاب کرده‌اند.

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش اصفهان با اشاره به فعالیت دو ستاد اسکان در شهر اصفهان، ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در هرکدام از دو ستاد نواحی، ۳۰ مدرسه و ۳۵۰ کلاس و در مجموع ۷۰۰ کلاس برای اسکان اختصاص داده شده است. این فضا با توجه میزان استقبال میهمانان در تعطیلات تابستانه قابل افزایش بوده و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان‌ها و مناطق استان هم با توجه به تعداد مسافران، فضاهای مختلفی تا سقف هفت هزار اتاق برای میزبانی از مسافران در نظر گرفته شده است.

کد خبر 673243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.