بهبود سیستم حمل‌ونقل عمومی سن‌آنتونیو با بکارگیری ون‌های جدید برای افراد معلول

سیستم حمل‌ونقل عمومی سن‌آنتونیو به زودی به ون‌های جدید و بهتر برای افراد معلول مجهز می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، آژانس حمل‌ونقل VIA Metropolitan Transit Authority در سن‌آنتیونیو به تازگی اعلام کرده است که به منظور ارائه وسایل نقلیه کم یا بدون آلایندگی، بیش از سه میلیون دلار بودجه از اداره حمل‌ونقل فدرال (FTA) دریافت کرده است. این کمک مالی به منظور حمایت از طرح VIA برای جایگزین کردن ون‌های کم آلاینده با گاز پروپان به جای ۱۵ وسیله نقلیه شبه همگانی ارائه شده است.

این بودجه که مجموعاً سه میلیون و ۱۹۷ هزار دلار است، مبلغ قابل‌توجهی از کل پروژه ۳۹ میلیون و ۸۴۰ هزار دلار تعویض خودروها را پوشش می‌دهد. طرح ارائه ون‌های جدید و پیشرفته‌تر برای افراد دارای معلولیت که نمی‌توانند از خدمات اتوبوس معمولی استفاده کنند نیز از این بودجه بهره‌مند خواهدشد. تعویض ۱۵ وسیله نقلیه در شهر سن‌آنتونیو امری ضروری است، زیرا در سال ۲۰۱۷ میلادی تولید شده‌اند، میانگین مسافت بیش از یک میلیون و ۶۵۰ مایل را طی کرده‌اند و عمر مفید آن‌ها به پایان رسیده است.

به گفته مقامات شهری، این بودجه جدید ارائه شده توسط اداره حمل‌ونقل فدرال (FTA) به گسترش ناوگان خودروهای شبه‌همگانی یا پاراترانزیت کم‌آلاینده، محافظت از هوای پاک و بهبود تجربه مسافران کمک می‌کند. به طور کلی، FTA آژانس فعال در زمینه انجام اقداماتی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای از طریق جایگزین کردن سوخت‌های پاک‌تر مانند گاز طبیعی فشرده (CNG)، برق و پروپان به جای بنزین است.

سیستم حمل‌ونقل عمومی سن‌آنتیونیو به زودی شامل ون‌های جدید و بهتر برای افراد دارای معلولیت خواهد شد. می‌توان با استفاده از طرح‌های ارائه شده، خدمات بهتر و موثرتری در اختیار این افراد قرار داد. آژانس حمل‌ونقل VIA به منظور پاسخگویی به تقاضای رو به رشد برای خدمات حمل‌ونقل، یک برنامه جایگزینی ناوگان را اجرا کرده است و قبلاً ۱۲۴ ون پاراترانزیت پروپان را خریداری کرده است و قصد دارد به جایگزین کردن وسایلی به جای وسایل نقلیه‌ای که عمر مفید آن‌ها به پایان رسیده، ادامه دهد.

کد خبر 673190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.