ارائه نسخه جدید اپلیکیشن «سمنان من»

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان از ارائه نسخه جدید اپلیکیشن «سمنان من» بر پایه PWA خبر داد و گفت: وجود این اپلیکیشن جامع می‌تواند موجب کاستن از سردرگمی شهروندان در استفاده از انواع سامانه‌ها و نرم‌افزارهای متعدد برای بهره‌گیری از خدمات شهری و پرداخت‌های مرتبط با آن‌ها شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید پرویزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اپلیکیشن شهروندی «سمنان من» یکی از مهم‌ترین بسترهای ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان سمنانی است. این اپلیکیشن شامل طیف گسترده‌ای از خدمات شهروندی شامل مسیرهای اتوبوس، درخواست‌های ۱۳۷، خدمات الکترونیک سازمان‌ها، کیف پول و سایر امکانات کاربردی دیگر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف تولید و توسعه اپلیکیشن «سمنان من»، ارائه تمام خدمات شهروندی شهر سمنان از طریق یک درگاه واحد است، افزود: این اپلیکیشن هم‌اکنون به صورت بهینه و با رابط کاربری مناسب در اختیار همگان قرار گرفته است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: وجود این اپلیکیشن جامع می‌تواند موجب کاستن از سردرگمی شهروندان در استفاده از انواع سامانه‌ها و نرم‌افزارهای متعدد برای بهره‌گیری از خدمات شهری و پرداخت‌های مرتبط با آن‌ها شود.

پرویزی با بیان اینکه این اقدام کیفیت و سطح دسترس‌پذیری خدمات الکترونیکی در این حوزه را افزایش می‌دهد، تصریح کرد: در نسخه جدید اپلیکیشن «سمنان من» که بر پایه PWA است، از این پس کاربران IOS نیز می‌توانند از این اَپ استفاده کنند.

وی گفت: با ارائه این نسخه از اپلیکیشن که با هدف افزایش سرعت عملکردهای نرم‌افزار و بهبود رابط و تجربه کاربری توسعه داده شده است، کاربران می‌توانند به راحتی از خدمات الکترونیک شهرداری سمنان توسط تلفن همراه خود بهره‌مند شوند.

کد خبر 673134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.