توجه به «مدیریت بر مبنای کرامت» در دوره ششم مدیریت شهری اصفهان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با بیان اینکه در دوره ششم مدیریت شهری «تکریم» به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است، گفت: دوره آموزشی مدیران شهری با عنوان «مدیریت بر مبنای کرامت» نیز با همین رویکرد تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید ابراهیمی امروز _پنجشنبه بیست‌ودوم تیرماه_ در دوره آموزشی مدیران شهری با عنوان «مدیریت بر مبنای کرامت» اظهار کرد: موضوع و واژه «تکریم» سابقه و پیشینه ۲۰ ساله در کشور دارد، در واقع از زمانی که تحول در نظام اداری مطرح شد، این واژه‌ها شکل گرفت.

وی با بیان اینکه مفاهیم پایه‌ای تکریم، مبتنی بر الگوی مدیریت کیفیت خدمات بود، افزود: اگرچه واژه تکریم تکراری شده اما دارای مفهومی بزرگ و واژه‌ای عمیق است که سازمان‌ها باید به آن توجه کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان تصریح کرد: در دوره ششم مدیریت شهری «تکریم» به‌صورت ویژه مورد توجه و بر ورود به این مهم تاکید شده است.

ابراهیمی با بیان اینکه کارها و اقدامات ظاهری در این موضوع وجود دارد که اگر چه خوب است، اما باید مفهوم تکریم به صورت عمیق‌تر محقق شود، گفت: دوره آموزشی مدیران شهری با عنوان «مدیریت بر مبنای کرامت» نیز با همین رویکرد تدوین شده است، لذا امیدوارم این دوره آموزشی بر دیدگاه‌ها و مبانی فکری مدیران تأثیر خود را بگذارد و تکریم به معنای واقعی رخ دهد.

کد خبر 673116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.