سوله مبل سازی در چهاردانگه طعمه حریق شد + فیلم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: چند باب سوله مبل سازی به وسعت ۷۰۰ مترمربع طعمه حریق و در این حادثه یک آتش‌نشان مصدوم شد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یک مورد آتش‌سوزی در چند باب سوله در اسلامشهر محله چهار دانگه، خیابان زارع امروز _سه‌شنبه بیستم تیرماه_ ساعت ۵:۱۴ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: محدوده مذکور در حوزه استحفاظی شهرداری و سازمان آتش‌نشانی تهران نیست، اما بنابر درخواست آتش‌نشانی چهار دانگه سه ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل به عنوان نیروی کمکی به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش‌نشانان در محل مشاهده کردند؛ چند باب سوله با کاربری مبل سازی با وسعت ۷۰۰ مترمربع دچار حریق شده است.

وی ادامه داد: یک سوله آتش‌سوزی وسیعی داشت و سقف آن تخریب شده بود، سقف دو سوله دیگر در آستانه ریزش قرار داشت و آتش در حال سرایت به سوله‌های دیگر بود، بنابراین آتش‌نشانان تهران در کنار آتش‌نشانی چهاردانگه عملیات را آغاز و موفق شدند، آتش را کنترل کنند.

ملکی با بیان اینکه در سوله‌های که دچار حریق شدند، مواد قابل اشتعال وجود داشت، تصریح کرد: در یکی از سوله‌های مجاور کامیون رنگ‌رزی معابر بود که مقدار قابل توجهی رنگ و تیتر داخل مخزن وجود داشت و اگر خودرو دچار حریق می‌شد، ممکن بود وضعیت بحرانی‌تری به وجود آید.

ملکی گفت: یکی از آتش‌نشانان از ناحیه دست و پا مصدوم که به عوامل اورژانس تحویل داده شد و آتش با تلاش آتش‌نشانان خاموش و از گسترش آتش جلوگیری کردند، ساعت ۷:۳۸ محل برای لکه‌گیری به آتش‌نشانی چهار دانگه تحویل داده شد.

سوله مبل سازی در چهاردانگه طعمه حریق شد + فیلم

کد خبر 672675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.