جزئیات آخرین پیش‌ بینی هواشناسی ایران / گردوخاک، رگبار و رعدوبرق در بعضی نقاط کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، وضعیت هوای کشور را تشریح کرد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود و این وضعیت روز سه‌شنبه در شمال آذربایجان شرقی و غربی و روز چهارشنبه در خراسان و گیلان استقرار خواهد داشت.

وی با بیان اینکه روزهای پنجشنبه و جمعه در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده و روز شنبه در بعضی نقاط شمال غرب و شمال شرق رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود، افزود: روز سه‌شنبه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل و روز چهارشنبه در خراسان شمالی کاهش دما رخ خواهد داد و طی این دو روز در جنوب سیستان و بلوچستان نیز در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه از اواخر روز سه‌شنبه تا جمعه در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید، گردوخاک و در منطقه زابل، طوفان گردوخاک پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی، بخش‌هایی از مرکز و جنوب غرب کشور نیز در دو روز آینده در بعضی ساعات با وزش باد شدید و در نقاط مستعد با گردوخاک مواجه خواهند بود. دریای خزر روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه و خلیج فارس روز پنجشنبه مواج است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، صاف و گاهی وزش باد با بیشینه ۴۱و کمینه ۲۵ است و در روز _چهارشنبه بیست‌ویکم تیرماه_ نیز صاف و گاهی وزش باد، با بیشینه ۴۲و کمینه ۲۶ پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 672661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.