ساعت هوشمند Fire-Boltt Destiny عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند Fire-Boltt Destiny با نمایشگر 1.39 اینچی وارد بازار شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Fire-Boltt پیش از این دو ساعت هوشمند جدید به نام Fire-Boltt Combat و Fire-Boltt Grenade عرضه کرده است، به تازگی نیز یک ساعت هوشمند جدید به نام Fire-Boltt Destiny وارد بازار کرده است. این محصول دارای نمایشگر ۱.۳۹ اینچی با رزولوشن ۳۶۰ * ۳۶۰ پیکسل است و بسیار بادوام و شیک است.

ساعت هوشمند Fire-Boltt Destiny دارای میکروفون و بلندگوی داخلی است و از تماس بلوتوثی و همچنین دستیارهای صوتی پشتیبانی می‌کند. این گجت پوشیدنی به حسگرهای مختلف برای سنجش ضربان قلب، اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون، ردیاب خواب و همچنین ریاب سلامت زنان مجهز شده است.

ساعت هوشمند Fire-Boltt Destiny از بیش از ۱۲۳ حالت ورزشی مانند دویدن، دوچرخه‌سواری کردن، شنا و غیره پشتیبانی می‌کند. این محصول علاوه بر ویژگی‌های سلامتی و تناسب اندام، طیف وسیعی از عملکردهای کاربردی را ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند با ساتفاده از این محصول به راحتی موسیقی را کنترل کنند، دوربین را مدیریت کنند و از شرایط آب‌وهوایی مطلع شوند.

ساعت هوشمند Fire-Boltt Destiny از واچ‌فیس‌های متنوع پشتیبانی می‌کند و دارای ابزارهای ضروری مانند تایمر، زنگ ساعت و کرنومتر است. این محصول گواهی IP67 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر پاشش آب و غوطه‌ور شدن کوتاه مدت در آب مقاوم است. گجت پوشیدنی یادشده در رنگ‌های صورتی، بژ، مشکی و نقره‌ای عرضه می‎‌شود. کاربران می‌توانند آن را از تاریخ ۱۱ جولای با قیمت ۲۴.۲۰ دلار از وب‌سایت شرکت تولیدکننده و Flipkart تهیه کنند.

کد خبر 672626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.